Gå til innhold

Biler som ser dyrere ut enn hva de EGENTLIG er...

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Golden age Mercer og, denne ser vel ikke ut som en bil til 10 lapper? :cool:

4162967641_33a67d8753.jpg

 

det er kun felgene, ikke bilen ;)

 

lol..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spesielt denne 150-hesteren som er et bra kjøp, siden den er litt undervurdert og relativt utbredt. Blir fort et annet prisnivå på etterspurte modeller som 523i og den oppgraderte 520i.

 

En annen kandidat jeg kommer på er Mercedes W202. Igjen en veldig utbredt modell. Men nå legger jo Mercedes generelt mer vekt på flash og dyr look, enn gode kjøreegenskaper.

 

OT: Hvis man derimot skal ta for seg biler som ser billigere ut enn de egentlig er, vil nok Subaru være det første som slår meg. Skal ikke påstå at de er dårlige, men veldig overpriset her til lands.

'95 Subaru Legacy 2.0 GL

'99 BMW E39 520i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle mercedes har en jævla dyr "look"

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=17275119

 

drømmebil det der, vi hadde en slik for 6 år siden som vi solgte, hadde jeg hadde høyere IQ så skulle jeg ha fått den av fattern! Men den gangen var det andre biler som gjaldt, visste ikke bedre rett og slett, en slik bil med luftfjæring og foose-kantfelger fins det ikke noe penere enn

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golden age Mercer og, denne ser vel ikke ut som en bil til 10 lapper? :cool:

4162967641_33a67d8753.jpg

 

 

 

lol..

 

for å ikke snakke om bilen i bakgrunnen som ble solgt for 10 lapper, angrer så jævlig på det:chairshot

 

gamle 7 seriene ser ut som de koster noe for jævlig, men det gjør de ikke. eller litt da :)

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår