hotspot Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt netting til å trekke slanger og rør i motorrommet med? FOLIA TEC har dette, men jeg trenger ca tre meter som passer på 2" rør. da må jeg i såfall kjøpe minst to sett fra FOLIA TEC, og jeg trenger ikke de andre som er med i settet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by hotspot Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt netting til å trekke slanger og rør i motorrommet med? FOLIA TEC har dette, men jeg trenger ca tre meter som passer på 2" rør. da må jeg i såfall kjøpe minst to sett fra FOLIA TEC, og jeg trenger ikke de andre som er med i settet. du får vel kjøpt det på torshov bilrekvisita.vet ikke hvor lange de er men.. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Mener at du får kjøpt dette på Eiker Motorshop.. De har masse folia tek stæsj.. tror de importerer det Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by mx6 Mener at du får kjøpt dette på Eiker Motorshop.. De har masse folia tek stæsj.. tror de importerer det nå var det jo dette han ville ungå da.å kjøpe foliatec for de var for korte. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 de har det på thorshow bilrekvisita, som tidligere nevnt. De har i silver, bluechrome, og red-chrome, ikke så galen pris på det heller, mener jeg og huske..Selges i "kit" med forskjellig dim, ink. "festemutter" og "skrusystem" til slangene. Bilde ser du på side 25 her: Katalog i .pdf format Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicmannen Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 ikke kjøp på torshov....bare dritt....en kompis av meg kjøpte der.... alu trekket er ikke tett...ser slangene gjennom...tror det er MYE bedre kvalitet på foliatec sitt... Siter -> 92 Honda Prelude x-1993 Civic Coupe Esi Us Spec x-1993 Civic Hatchback Esi x-1993 Civic Sedan DXi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotspot Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 foliatec settet koster 895,- (uten endestykkene) på eiker, Må ha minst 2 sett av foliatec settet får å få nok i såfall og det blir dyrt for kun å bruke på noen intercooler-rør. kan jo snart få bestillt meg chromet rør til den prisen..... Thorshov settet så jeg på i dag og det var temmelig gjennomsiktig ja..... Det er derfor jeg lurer på om noen evt. vet omm noen andre plasser de selger sånn, helst løst i metervis e.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Jeg bare lurer på ka du skal med 2" ? Hvilket rør er dette? ;) Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 de har det også på mobilsentrum, blå, rød og sølv, er nok heller ikke det beste, men rimelig er det jo... div til motor-rom edit: Adnoh er hos sutarts... Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotspot Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by HaRKooN Jeg bare lurer på ka du skal med 2" ? Hvilket rør er dette? ;) Det er til intercooler-rør jeg har lagd selv av 2" eksosrør. Regner med at det koster en del å få lagd ordentlige rør i aluminium, evt chromet stål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 du kunne jo høyglans polere det! hadde en moped i gamledager, pussa av lakken på svanehalsen og pussa med en polermaskin beregnet for og polere ostehøvler. blei helt fett resultat, skal det sitte i motor rom kan du vaske det med sprit og lakkere med klar lakk, da får du chrome preget til en viss grad, for en superbillig penge.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotspot Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Får kanskje få noen til å sveise noen nye i rustfritt da tenker jeg.... Er ikke så pene i skjøtene heller så.... Noen som vet hvor jeg kan få lagd det til en billig penge??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Kjøp blå Samco-slanger istedet, det er MYYYYYE fetere enn den dritten der. Det koster selvfølgelig noe mer, men det får du igjen for rent utseendemessig. Og ikke minst kvalitetsmessig. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg