depalmer Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hei. Har en kompis med en 1987 Volvo 360, der speedometeret og turtellern har sluttet å virke. Noen som gidder å forklare meg hvordan jeg skal gå fram ved å feilsøke? Kan det være så enkelt at ei sikring har røket? Skal også nevnes at bensinmåleren ikke virker, men det har den ikke gjort på et halvt år i følge han. Har ikke så mye peiling på dette her, så en detaljert forklaring hadde vært fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Nå vet ikke jeg om det er elektronisk eller wire på denne, men røsk ut instrumentpanelet og se om alt er som det skal være. Siden ingenting virker, kan det jo være en sikring. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Jeg vet at 340 har wire fra venstre(?) framhjul, men om 360 har elektrisk elelr ikke vet jeg ikke. Jeg ville sjekka sirkinger grundig, ogs for dårlige kontakter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flaglien Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 360 har wierden også, den røyk på min ,bare og bytte . og turtelleren var gåen når jeg fikk bilen så jeg byttet den og det funket etter på men jeg veit ikke om det er det som er galt med kammeraten din sin men kan jo prøve og bytte den da ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoowner Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 vet noen av dere hvilken farge det er på ledningene som går til turtelleren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg