me1986 Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hei! Jeg får en slaks "subbelyd" når jeg ligger i ca 50 km/t og oppover. Den blir høyere jo mer jeg gasser på. Noen som vet hva det kan være for noe ? Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Vanskelig å vurdere hva dette kan være, det kan være så mangt. Hører du sånn ca hvor det kommer fra? Kan det være et bremseskjold som har blitt bøyd litt, og subber inni bremseskiva framme? Det skjedde ihvertfall på golfen min en gang. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
me1986 Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Vanskelig å vurdere hva dette kan være, det kan være så mangt. Hører du sånn ca hvor det kommer fra? Kan det være et bremseskjold som har blitt bøyd litt, og subber inni bremseskiva framme? Det skjedde ihvertfall på golfen min en gang. Vanskelig å si hvor det kommer fra men er vel fra motor rommet et sted vil jeg tro... Også endere lyden seg litt når jeg svinger faktisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Hardpakka snø i hjulbuene ? :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
me1986 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Hardpakka snø i hjulbuene ? :) :) Fant ikke noe hardpakka snø gitt... Kompis av meg skal se på hva det kan være til uka såå er litt spent :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
me1986 Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Var det ene hjulageret som var gårn, men lurer på noe ang det, det begynnte vel for ca 1 uke sia å lagge litt sånn subbelyd og da lurer jeg på om det er farlig å kjøre med det sånn i ca 2-3 uker til ? Kan noe skjer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg