Gå til innhold

Konkurranse #2

Ranger emnet


rolfi

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er min! Ble veldig fornøyd med resultatet :)

ny3.jpg

Mods: Vinduer, seter, spoiler, sideskjørt m/dekaler, frontspoiler, vinyl på sia, felger, senking, skifta farge på hele bilen,

carbon panser, panserlåser, xenonlys og luftinntak på panseret..

EDIT: Dette er min første konkuransemod, derfor tas kommentarer/respons imot med glede ;)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Hvordan kan du si det? Ser du på et annet bilde enn meg? :D

Panseret er 100% fargeløst såvidt jeg kan se.

Men men, skal ikke legge meg mer opp i det :)

 

Et carbonpanser vil jo aldri være sølvgrått da... eneste du vil se i panseret er jo lysnyansene, ikke no farger.. menmen.. du får bare stemme på et annet bilde da vet du :P

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Krissa

Tenkte jeg skulle poste min nå, for å få litt respons og sånn siden vi har så god tid. Vet ikke helt om jeg vil kalle den ferdig enda, men her er det jeg har laget hittil hvertfall.

 

 

 

Kommentarer og tips, takk!

 

 

Ser du har uthevet bakdøra:) hvis du hadde fjerna sprekene på Bakdøra? tviler på at det skal være en dør? :)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt bidrag. Får bare håpe at jeg klarer å følge opp suksessen fra konkurranse #1 da... :)

 

Siden jeg som vanlig legger mer vekt på at bilen skal se ekte ut, enn på å style den voldsomt, så kan nok noen mods være vanskelig å få øye på. Jeg venter spent på førstemann som klarer å finne alt ;)

 

tsx.jpg

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Spisset panser :)

Nyyyyydelig arbeid! Særlig skjørtene, fronten og den kanten i døre. Men litt grønne felger? Og litt beskjeden på senkinga? :D

 

Felgene skal ikke være grønne. I hvertfall ikke i følge PS. Men det kan ha blitt litt feil når jeg justerte fargebalansen til slutt. Senkingen er moderat med hensikt. Bilen skal da være kjørbar :) Ingen som ser de svulmende skjermene mine?

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår