Gå til innhold

Konkurranse #2

Ranger emnet


rolfi

Anbefalte innlegg

Originally posted by ehrnst

er det noe mer en det som er nevnt ovenfor + blinkers i speilet;)

 

veeeeldig bra arbeid FSR!!!

 

edit:: og rutesenking;)

 

He he. Blinkers er der orginalt og jeg har ikke gjort noe med rutene :D Men det er vel ikke noe mer nå. Ikke noen store ting hvertfall. Har jo juster masse småting i forbindelse med moddene, men det teller liksom ikke...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Turbo_Håvard

Her er mitt forslag... kommentarer mottas med takk..:D

acura_1000.jpg

 

Den var bre. Men synes IC'en var litt liten...

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Ingen som ser de svulmende skjermene mine? [/b]

 

Grunnen til at ingen ser det er pga at de er ikke blitt bredere.... du har bare trikset med mer blankhet.... og det er faktisk kun en optisk illusjon... skal det være realistisk må skjermkanten flyttes også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHU

 

Grunnen til at ingen ser det er pga at de er ikke blitt bredere.... du har bare trikset med mer blankhet.... og det er faktisk kun en optisk illusjon... skal det være realistisk må skjermkanten flyttes også....

 

Nja, ikke helt riktig. Jeg har ved hjelp av lys og skygge kurvet karosseriet disrét, slik at hjulbuen som du sier ikke er bredere, men selve skjermen har en annen profil som fremhever hjulbuen mer, og på den måten gir inntrykk av en mer svulmende skjerm. Har nemlig aldri sagt at den er breddet ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende er gjort:

Opel astra extreme bodykit

Astra grill

Skyline forlykter

Nye felger

Carbon bumper flaps

Type-R emblem i grillen

"bygd om" til 3-dørs

Sotete ruter

Fjernet takluken

 

index.php?act=Attach&type=post&id=212606

Kom gjerne med komentarer.. Blir ikke bedre med mindre feilene blir påpekt.. På forhånd takk..

Mvh Fredrik

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår