Gå til innhold

90- over 100 biler på streetmeet.

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

plassen var så og si full i går...jeg så på flyfoto over plassen der og regna meg frem sånn siruks hvor mange det kan være plass til der.

 

alle parkeringsplassene var opptatt..det sto biler på shell..og forran teppe-butikken.

 

pluss litt her og der.

 

at det var 100 biler der eller mer er ikke å ta i.

pluss folk! ikke rart det blir stemning!

kanskje 200 personer der i går! fett!

0 bråk!

litt fyll!

en del fine ryper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håkon a på fjortiss sjekkern ! :D

 

hehe... det er det jeg ser på som fjortiss værtfall. raver rundt på en plass med ølen i hånda og sjekker opp alt som går på 2 bein (ink Håkon) :D

 

syntes det er plagsomt jeg ! men det er greit og ha noe og se på ! :cool:

 

ellers så var det gromt med folk i går ja. men jeg blei litt furt når supraen kom. Før det så sto jo alle pakka rundt bilen min og så på film. (kan hende jeg møter opp på ruudskogen med prosjektor !?!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

håkon a på fjortiss sjekkern ! :D

 

hehe... det er det jeg ser på som fjortiss værtfall. raver rundt på en plass med ølen i hånda og sjekker opp alt som går på 2 bein (ink Håkon) :D

 

syntes det er plagsomt jeg ! men det er greit og ha noe og se på ! :cool:

 

ellers så var det gromt med folk i går ja. men jeg blei litt furt når supraen kom. Før det så sto jo alle pakka rundt bilen min og så på film. (kan hende jeg møter opp på ruudskogen med prosjektor !?!! :D

 

Får vel høre ang. bror din med denna prosjektoren vel... Ække det han si dah?

:drive2

'97 Fiat Punto 1,1 55s

'96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V

x'86 Peugot 309 1,6

x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05

x'96 Honda Civic 1,4is

:dj:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår