The Gølf Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 hei alle sammen!!! Har en Audi A4, 04 modell, Avant S line.. Ønsker gjerne å ha 19" felger på den, men ønsker ikke å senke den.. Hvordan blir det med 19" på org S line utgave, den er jo litt lavere enn ellers! PS: Noen som har eller skaffer S Line stoffmatter til bilen min:)?? mvh Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian442 Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Jeg hadde det på min s-line og det ser veldig bra ut. Men Versolig synes jeg at det ser dumt ut år bilen er lavere bak enn forran, så jeg monterte høydejusterbart til min. Men 19" på en s-line er helt gull det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Sånn ser 19" på orginalt S-Line understell ut Ang S-Line stoffmatter så sjekk på ebay :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 syns det ser veldig bra ut :D bak ....... dog må jeg si den desverre får den kjipe ferie modus senken Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian442 Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Her er min med 19 med s-line understell :) Og her er det med 19 og med høydejuster bart understell. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg