NissanPrimera Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by hybris Teit at man ikke kan lese forumet uten å være registrert. gadd ikke se videre på siten når jeg ikke fikk lese forum. Hva med og registere seg da?? Er gjort på 1,5 minutt:rolleyes: Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hybris Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by NissanPrimera Hva med og registere seg da?? Er gjort på 1,5 minutt:rolleyes: Vet du ikke at den gjennomsnittlige surfer kutter ut en site etter 7 sekunder om han ikke finner det han er ute etter? :) Siter -- Hybris / Thorbjørn http://www.getawayinoslo.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by hybris Teit at man ikke kan lese forumet uten å være registrert. gadd ikke se videre på siten når jeg ikke fikk lese forum. helt enig. 200sx forumet holder lenge for meg, er jo for all nissan det og. trenger ikke mer enn et nissan forum i norge, er ikke sååå mange entusiaster... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Dem vil jo helst bare ha medlemmer med 200 sx og 300 zx...... og vil jo ikke bytte navn til bare "nissan owners group" Hvor skal resten gjøre av oss med nissan gjøre av oss da mener du?? Holde oss til nissan-delen på bilforumet?? Sorry; veldig off topic.... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by NissanPrimera Dem vil jo helst bare ha medlemmer med 200 sx og 300 zx...... og vil jo ikke bytte navn til bare "nissan owners group" Hvor skal resten gjøre av oss med nissan gjøre av oss da mener du?? Holde oss til nissan-delen på bilforumet?? Sorry; veldig off topic.... har ikke det problemet jeg da ;) det forumet er ikke bare ment for 200sx og 300zx, men for alle nissan sportsbiler. Så sant det, sikkert greit for dere med primera/almera/x-trail/maxima etc :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hybris Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Poenget mitt var at det er ufattelig dumt å gjøre det vanskeligere for brukeren enn nødvendig, det taper man utrolig mye trafikk på. Og "det tar bare xx tid" er en udugelig unnskyldning. Bare et tips. :) Siter -- Hybris / Thorbjørn http://www.getawayinoslo.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Da var årets første "Nissan Treff" overstått =) Var morro se skylinen til Asim i virkeligheten og in action, lå breit gjennom rundkjøringa og greier :D Grom bilen det, bare han bytter farge fortest mulig :P Var morro detta.... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Ingen som har noen bilder ? Så det var en som fløy rundt og tok bilder der.... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 ja-a.tok bilder av alle bilene men ikke min almera! (veffal ikke som jeg la merke til!) ellers var det ganske artig..bra oppmøte til og være vinter..og moro med kolonne til strømmen :) skal få lagt ut litt video herfra i morgen eller noe. foresten..jævla feit primera michael ;) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Bra oppmøte og bra stemning til tross for lett regn og 1 pluss grad :D men det var ikke lett å få tatt noen bra bilder med regn og lite lys... :( Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by Fashen skal få lagt ut litt video herfra i morgen eller noe. Gleder meg :D Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Og jeg fikk meg min livs kjøretur i skylinen til asim!! HÆLVETE for en sinnsyk bil:cocain: !!!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Ja det var noen som var heldige å fikk prøve tur.. hehe. Men det må bli flere Nissan treff.!!:D Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by NissanPrimera Og jeg fikk meg min livs kjøretur i skylinen til asim!! HÆLVETE for en sinnsyk bil:cocain: !!!! Du skulle bare sett det fra min Maxima... i helvete!!! Det syns godt att det går fælt!!! Prøvde den ene gangen å gi på selv for å se forskjellen, men jeg kunne like så godt kjørt tråbil... Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by a32 Du skulle bare sett det fra min Maxima... i helvete!!! Det syns godt att det går fælt!!! Prøvde den ene gangen å gi på selv for å se forskjellen, men jeg kunne like så godt kjørt tråbil... Det var enda råere å passere deg!! Trodde du hadde fått motorstopp jeg:D Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg