shelby Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Heisann! har en -93 passat tdk som jeg har mistet nøkkelen til. noen som kan gi meg et tips om hvordan jeg kan få startet den? tenker da på type skrujern :-) Bilen er ikke verdt en dritt, men trenger den da fruen bruker den andre. Anyone? Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Motorsport Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Vet du om det er en chip i nøkkeln din? Siter Opel Omega B 2.0 GL : Simons effektanlegg. Lyd: ADS 700.1 2800W forsterker, DynaBel 1,5Fard kondesator, 2Rockford diskanter, 1stk raskSpiller. Masse planer for bilen :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 nei d er det ikke. Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Du kan jo bruke typen flatjern å døtte inni vettu :D funka på min ^^ Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 har forsåvidt prøvd d, men uten hell.. Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Noen som kan hjelpe meg? Trenger jeg og demontere noe for å bruke flatjern? Tips? Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Stort flatt skrujern, slå det inn i tenningslåsen med en STOR hammer, når du har fått banka det godt inn, brekker du det ned av full kraft. Da knekker forhåpentligvis låsesylinderen av, og du får tilgang til tenningsbryteren bak som du kan betjene med et flatt skrujern. Dette funker ihvertfall på gamle mazdaer, sikkert på vw også :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 OK. Da er det vel bare å banke løs!:yodude: Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Eller bruk en hundrelapp for å få laget en ny nøkkel så du slipper å herpe tenningslåsen? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Eller bruk en hundrelapp for å få laget en ny nøkkel så du slipper å herpe tenningslåsen? Sleggemetoden er mye morsommere :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 ny nøkkel? 100kr? Hvor/hvordan? Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 ny nøkkel? 100kr? Hvor/hvordan? Jeg har fått laget reservenøkler til bilene mine hos låsefirmaer. Jeg har betalt alt fra 70kr til 150kr. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Sleggemetoden er mye morsommere :D Hehe ja forsåvidt det ;) Kommer an på hvordan man vil ha det ;) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Jeg har fått laget reservenøkler til bilene mine hos låsefirmaer. Jeg har betalt alt fra 70kr til 150kr. Dette krever vel i grunn at du faktisk har en nøkkel å kopiere. Og hadde trådstarter hatt det, så hadde han vel heller ikke startet denne tråden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 har ikke vw noe register på dette slik at han kan bestille ny derfra? koster vel i så fall skjorta men det er jo en tanke å sjekke det.... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg