Gå til innhold

Autoglym bahndling i Trondheim

Ranger emnet


msoquattro

Anbefalte innlegg

Autoglym(proffserien) er noe av det værste du kan jobbe med etter min mening, også er det way off utdatert i forhold til andre merker.. Nå tolker jeg trådstarter dit hen at han ikke ønsker å gjøre denne jobben selv, og det som er viktigst av alt er at den som styrer maskinen er flink og nøye, nødvendigvis ikke hvilke produkter han nytter.

 

Megs har noen gode produkter, men vil si at 3M og Scholl Concepts er godt foran det igjen, og mye rimeligere i pris her til lands.

Hvis du er på utkikk etter en dyktig detailer i trønderheimen, som leverer resultater langt forbi det du normalt får på et bilpleiesenter, så anbefaler jeg deg å gå inn på scandicshine.no og lete opp "Bo" som holder til i bartebyen.

Endret av VolvoRS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er på utkikk etter en dyktig detailer i trønderheimen, som leverer resultater langt forbi det du normalt får på et bilpleiesenter, så anbefaler jeg deg å gå inn på scandicshine.no og lete opp "Bo" som holder til i bartebyen.

 

x2

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mye annet som er bra ja, men har brukt Autoglym tidligere og elsker produktet. Også variert litt med MaxWax. Tenkte bare å sjekke om noen proffer gjorde dette som business i byen, men kommer nok til å ordne selv uansett.

 

Ikke prøvd Meg men hørt mye godt om det ja:) Autoglym Super Resin og Gloss Prot. er utrolig bra synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du kommer til å få deg en STOR overraskelse dersom du tar kontakt med f.eks Bo som er nevnt over her.. det er en helt annen verden!

 

Ikke får å klager over AG (har jobbet med det selv) men når det kommer til korrigering faller de dessverre gjennom. MaxWax blir kinavare, styr unna!

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du kommer til å få deg en STOR overraskelse dersom du tar kontakt med f.eks Bo som er nevnt over her.. det er en helt annen verden!

 

Ikke får å klager over AG (har jobbet med det selv) men når det kommer til korrigering faller de dessverre gjennom. MaxWax blir kinavare, styr unna!

 

What he said!

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår