Wolf82 Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Hei jeg har en 1992 mod Legacy som e rullet 300.000km.. Motoren går helt fint me det samme den er kald,men når den begynner å bli varm så går den bare på 3 sylinder virker det som, men fusker endel me gasspådrag.. MEN det som er rart er at det er gnist på alle 4 pluggene,kan virke som om at den ene sylinderen ikke får bensin kanskje???? Er ikke så inne på Subaru så derfor spør jeg dere om dere har noen forslag om ka det kan være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Har ikke disse ei coilpakke bak på H. topp, 90/91 har fordeler, men jeg lurer på om ikke 92 har ei coilpakke der. Prøv å bytt den først, Finn på huggren. Har den Fordeler, sjekk for oljelekk, og selvfølgelig tilstand på fordeleren. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffen Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 For mæ høres det ut som det kan være to ting. den ene er vanntemp.føleren som fusker. starter helt fint nor den er kald, men nor den blir varm for den for mye bensin, for den trur at bilen er kald. Det andre kan være veiv-sensoren sitter rett under dynamoen, den er er stømt runt av plastikk som er spøt å mye luftlommer og luft utvider seg nor det blir kalt og da forstyrrer den sensorn og vet ikke kor å katti den skall tenne. viss motor smeller og futter, trur jeg det kan være kam-føleren, lokter det kraftig bensin oss fra eksosen og det tyder på feit blandig trur jeg vanntemp.føleren, har hadt erfaring med begge tilfeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro10v Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Prøvd og lese av feilkoder? Under rattstammen, bak deksel er det 2 svarte kontakter du kan koble sammen. Gjør det og sett på tenning og følg med på check engine lampa. Blinker ut feilkodene hvis det er noen. Her er en oversikt over koder: http://legacycentral.org/library/literature/codes.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg