dag123 Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Hei. Vurdere og kjøpe meg slike kurve /tåkelys til min golf 3. ser det finnes i sorte,blanke og div. noen som har slike? lurer på kvaliteten på slike,får man fukt i dem så fort det regner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 De jeg har hatt på mine Golfer har det vært ræva kvalitet på. Dugger med en gang og blir fulle av vann. Dessuten lyser de drit dårlig. 21w pærer i de, samma som de pærene som sitter i baklyktene Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 jeg har HELLA-tåkelysa, de er veldig bra. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Er litt forskjellig kvalitet på de. Noen av de sprekker tåkelysene lett. Disse sitter det vanlig H3 pære i. Mens de som ser ut som org. virker som holder bra. disse finnes også i svarte. men ikke klart glass Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 De jeg har hatt på mine Golfer har det vært ræva kvalitet på. Dugger med en gang og blir fulle av vann.Dessuten lyser de drit dårlig. 21w pærer i de, samma som de pærene som sitter i baklyktene syntes de jeg kjøpte av deg funker bra jeg.. ikke dugg eller noe i dem.. lyser greit nok også.. men jeg kjører ikke med park/spredere der det ikke er gatelys.. men jeg er ihvertfall fornøyd! Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 syntes de jeg kjøpte av deg funker bra jeg.. ikke dugg eller noe i dem.. lyser greit nok også.. men jeg kjører ikke med park/spredere der det ikke er gatelys.. men jeg er ihvertfall fornøyd! Joa, funker greit nok. Bytta de inn å fikk nye, som jeg tetta litt bedre med silicon. Da blei de greie. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg