Gå til innhold

imloud2: MB190E - prøvekaniner

Ranger emnet


imloud2

Anbefalte innlegg

  • Svar 318
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hyggelig å høre:)

 

og slike tilbakmeldinger gjør jo bare arbeidslysten enda større:D

 

 

har holdt på å forske litt på anlegg i bilen i dag, lagde kasse til di 2 8"erne i hattehylla, og det ble overhodet ikke bra for å si det på en pen måte, så hvis noen har noen bra løsninger på det, så mottas det med stor takk:D

 

så satt i kassa jeg hadde fra gamle anlegget og la på ei ny plate på den, så blir vel å kutte litt huller og plater og koble litt i morgen:)

 

fikk og satt i høyttalere i kickdekslene, og blir koblet til i morgen.

 

 

har og fått en ny ide ang dasjbord, og det er å enten bygge om selve dasjbordet så man kan ha 2 eventuelt fler diskanter der,

eventuelt lage om på det dekselet som sitter over høyttaleren vanligvis, så det går ann å bytte det tilbake fort og galt

(ikke det at det tar så lang tid å bytte hele dasjbordet heller:P)

 

inspill er veldig populær, men ikke et must;)

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hyggelige kommentarer:)

 

i dag har man ryddet i kabelsalaten i fronten på bilen:)

hadde jo 2 kretser liggende etter jeg hadde på den fangeren jeg hadde lagd;)

så det ble meget bedre med bare en krets til fjernlysene:D

strålende fornøyd med andre ord.

 

har enda ikke fått tatt bilde av innfestinga til ekstalysene, men det kommer nok(:

 

har og vært i kjelleren å kost med litt med litt pakketape, tenkte jeg kunne prøve å lage øyelokk:)

 

bilde etter taping:

DSC01639.jpg

 

DSC01638.jpg

 

denne er ikke min:

DSC01637.jpg

 

så blir det vel ett stykk støping i morgen,

og mye mulig litt smøring av bremser;)

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det:)

hyggelig med kommentar:)

 

 

 

også noen bilder av dagens virke;)

 

ble ikke noe nystøping i dag, så satser på at det blir masse støping i morgen :D

 

i og med at bagsjeromslyset forsvinner når man har laget et slikt deksel, så må man jo gjøre noe med det, og hva gjør man da? :)

 

jo man lager til så man kan hive i downlights :D

men gidder jo ikke ødelegge det dekselet jeg allerede har lagt alt for mange timer i, så da legger man opp til et nytt et:D

 

CIMG1589.jpg

 

CIMG1590.jpg

 

CIMG1591.jpg

 

CIMG1592.jpg

 

vil tro det blir mulighet nr 2 eller 4;)

hva synes dere?

 

også litt skum:

CIMG1593.jpg

har lagt et ekstra lag med plast under der, så jeg er sikker på å ikke kødde det til.

 

skal og selvfølgelig kuttes til før man støper.

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut at at det vil jo overhodet ikke lyse ned i trunken når di står sånn som det, så da ble det litt ommøblering,

 

så har kuttet til slik at dem står så dem peker nedover når kofferlokket er åpent, tror det vil se penere ut, og er mest praktisk i forhold til å få mest mulig lys ned.

 

men er åpen for andre løsninger :D

 

bilder kommer nok i kveld:)

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut at at det vil jo overhodet ikke lyse ned i trunken når di står sånn som det, så da ble det litt ommøblering,

 

så har kuttet til slik at dem står så dem peker nedover når kofferlokket er åpent, tror det vil se penere ut, og er mest praktisk i forhold til å få mest mulig lys ned.

 

men er åpen for andre løsninger :D

 

bilder kommer nok i kveld:)

 

 

Blir vell enklere og montere/lage det nede i bagasjerommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må man jo til å lage dekseler osv på begge sider, noe jeg ikke har nå, og i og med at ommøblerig av anlegget er på agendaen, så er det minst arbeid å ha di i koffertlokket.

det er jo uansett lagt opp ledninger til det lyset som egentlig skulle være der, så er jo bare bruke det som styrestrøm til releet.

 

men ellers takk for tips:)

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår