Gå til innhold

Tanker om dagens Streetmeet på Strømmen, 06.09.02

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Helt sinnsykt bra oppmøte i dag...!

 

FIkk jo sett noe av det jeg kan kalle en av norges RÅESTE biler.

Fikk en liten sittepåtur og det vil jeg sjelden glemme, bare å sitte i den bilen på tomgang er morro. Lukker du øynene så tror du at du sitter i flysetet på Boeing som skal frakte deg til syden.

 

Har blir tatt en del bilder i kveld, skal prøve å legge de ut så fort jeg kan. Kamerat er ikke det beste på mørke bilder men man kan jo prøve å se åssen de blir.

 

Stay tuned...!!

 

 

Hva syntes dere?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Helt sinnsykt bra oppmøte i dag...!

 

FIkk jo sett noe av det jeg kan kalle en av norges RÅESTE biler.

Fikk en liten sittepåtur og det vil jeg sjelden glemme, bare å sitte i den bilen på tomgang er morro. Lukker du øynene så tror du at du sitter i flysetet på Boeing som skal frakte deg til syden.

 

Har blir tatt en del bilder i kveld, skal prøve å legge de ut så fort jeg kan. Kamerat er ikke det beste på mørke bilder men man kan jo prøve å se åssen de blir.

 

Stay tuned...!!

 

 

Hva syntes dere?

 

Det var VELDIG bra oppmøte, kuuult å se så maange bilgale mennesker, syntes det var veldig bra!!

 

Det beste var jo selfølgelig på slutten av kvelden da jeg fikk prøve Supraen en liten tur. Jeg har bare en ting å si: det er en sinnsyk bil. Går MEGET bra, har utenkelige kjøre egenskaper og er veldig lettkjørt (bortsett fra clutchen da heheh). Tok det veldig pent da jeg fikk kjøre, men hadde noen få pådrag, jeg trodde jeg hadde dratt den ut på turtallet, men da jeg fikk sitte på en tur med eieren så ble den dratt ut på turtallet, og det var først DA jeg fikk kjenne hvor godt den går. Veldig vanskelig å sette ord på det, må nesten oppleves, for dere andre.... DRØM!!! hehehe :D

 

Jeg og marius klarte ikke å lavære å cruise en tur gjennom lillestrøm med supraen, og da var det maaaaange som fikk nakkesleng når den rulla forbi Martins, det var sinnsykt morro, den bilen får greit med oppmerksomhet.

 

Må bare si at jeg er på en positiv måte misunnelig på eieren, og er samtidig meget glad på han sine vegne, må være en herlig følelse å kunne eie et sånt monster av en bil. Han har definitivt IKKE gjort et dårlig kjøp!!!

 

Jeg vet hva hva slags bil jeg har lyst på!!

Vet dere?? heheheeheh :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt konge i kveld :D

 

Helt klart det beste streetmeet i strømmen treffet jeg har vært på. Det var utrolig mange råe biler der i dag. Morsomt å se "supramannen-supran" i live.

 

Jeg tok et bilde av marius og MrHappy etter dem hadde kjørt supran:

 

 

biggrin.gifbiggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg kom sent men syns det var lite folk da jeg!

Supra`n fikk jeg heldigvis sett tror det var en som akkurat hadde klart og mase seg til å sitte på en tur! han smilte fært når han kom ut av bilen i hvertfall hehehehe

kom sent og dro tidlig valgte og holde lav profil med tanke på at jeg kjørte opeln for kaldt for sykkel og manko på prøveskilt gjorde at jeg bare var tilskuer i kveld kommer sterkere tilbake kan jeg love!

 

Dom

:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dom

Mulig jeg kom sent men syns det var lite folk da jeg!

Supra`n fikk jeg heldigvis sett tror det var en som akkurat hadde klart og mase seg til å sitte på en tur! han smilte fært når han kom ut av bilen i hvertfall hehehehe

kom sent og dro tidlig valgte og holde lav profil med tanke på at jeg kjørte opeln for kaldt for sykkel og manko på prøveskilt gjorde at jeg bare var tilskuer i kveld kommer sterkere tilbake kan jeg love!

 

Dom

:cool:

hehe åssen så han som kom ut av bilen? han hadde ikke beige jakke vel?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... treffet i går kan vel sees på som en knall sukse ! :D jeg kom i halv 10 tiden selv og hadde nesten problemer med og finne parkerings plass ! :eek:

utover kvelden så var det jo en del folk som la igjenn noens striper og "showa" litt !

 

Når det gjelder supraen ...... hva skal man si ?!?! Den er RÅ!!!!!!!

(tok fra meg all oppmerksomheten min) :( *sutre* hehe... kansje ikke så rart.

 

alt i alt ! dette var Knall !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på at nestehelg blir like bra ,hvis ikke bedre jeg tenker sefølgelig på GATEBIL 14-15 sep

 

Snakket med han som eier supraen (*****)om han kom til å stille

på breisladden på lørdagen......han hadde ikke helt bestemt seg

men det hadde jo vært FET!!!

Dette blir jo det siste store TREFFET så da må jo vi gi ALT.....det skal jeg:D :D :D :D

 

 

Lillegud: mange kule filmer du hadde........:rolleyes:

www.be-4-you.com

T 22970305 Fax 22970304

Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm

Ta kontakt for et godt tilbud ;-)

WWW.BE-4-YOU.COM

--------------------------------------

Strømsveien 185,0665 Oslo

På alnabru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår