Gå til innhold

Hvor mye hk/vekt har din gatebil??

Ranger emnet


Benjii

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Første jeg tenkte når jeg så denne tråden var: "Vennligst skriv info her så biltilsynet kan banke på døra..."

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha?

 

For det første går vel ikke biltilsynet på folk etter hva de skriver på et forum? Kan heller ikke se at det står noe om at de skal oppgi hverken navn, adresse, persnr, skiltnr osv?

 

Korrekt meg hvis jeg tar feil, jeg er ganske ny her, så vet ikke hva biltilsynet gjør og ikke gjør med informasjon på et forum. Fikk enn litt sån mopedportalen opplevelse av utsagnet men:P

___________________

- 200sx s13

-(x) Nissan 300zx

-(x) Husqvarna 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg tenkte

 

jaha?

 

For det første går vel ikke biltilsynet på folk etter hva de skriver på et forum? Kan heller ikke se at det står noe om at de skal oppgi hverken navn, adresse, persnr, skiltnr osv?

 

Korrekt meg hvis jeg tar feil, jeg er ganske ny her, så vet ikke hva biltilsynet gjør og ikke gjør med informasjon på et forum. Fikk enn litt sån mopedportalen opplevelse av utsagnet men:P

 

Biltilsyntet har gjort mye rart igjennom tidene, så si ikke det. Men tviler nok sterkt på at dem sitter å surfer på bilforumet ja. Var akkurat derfor jeg skrev "tenkte".

 

Fikk meg til å tenkte på en tråd som var her før, der folk la ut biler av garasjene\verkstedet sitt, og litt senere var det innbrudd + tyveri i flere av dem :)

 

On topic:

 

Merca: 150hk \ 1430-1500kg ca ca

Pug: 89hk \ 1120kg

Mustangen: xxxhk (vet ikke) \ 1300-1400kg

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes-Benz 300TD Turbo Sportline: 147hk@4600rpm, 273Nm@2400rpm, 1600kg

Mercedes-Benz E250 Diesel: 113hk@5000rpm, 173Nm@2000-4600rpm, 1420kg

Mercedes-Benz E300 Diesel: 136hk@5000rpm, 210Nm@2200-4600rpm, 1470kg

Ford Granada 2.8: 135hk, 1450 kg

Ford Granada 2.0: 101hk, 1400 kg

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benji, kan jeg spørre hva alt du har gjort for å dra ut 550hk og 650nm fra en sr20? eller har du CA 18..

 

Syns det hørtes usedvanlig mye ut til begge modellene sånn helt uten videre.

Endret av DRFT-R

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår