MoFoCo Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 225 "slant-six" er riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Nokken som klarer denna? Ingen, jeg kan ikke få plassert denne, men kan se ut som den er høyrestyrt, har en tverrstillt V6(med forgasser), EGR, AC, Cruisecontrol såvidt jeg kan bedømme, jeg tenker japse med US specs. Men det er alt jeg får ut av dette også dessverre. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Det er motorrommet på en Chevrolet Citation, og motoren er sannsynligvis en 2,8 V6 da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Jaggu, og jeg som trodde den svarte klumpen på H. side var en bremseforsterker, emn det er det ikke, ikke rart jeg har klødd meg i hode da... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Ja, jeg stussa også på den der.... Men fant ut at det måtte være fra en halvkjip amerikaner med forhjulsdrift av noe slag, og da var Citation det som først slo meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Denna var jo tøff i forhold til en del av bråtan de selger i dag... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Tjoda... De hadde vel en prototype-Citation med en motor i hver ende også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 (endret) Så veldig Britisk ut, og ved litt googling ksn det se veldig ut som E-type jag med 3.8 liter Rekkesekser. Endret April 3, 2010 av Einar Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Det er absolutt en E-type. Din tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Am Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Ja, rektig, det e 2,8 V6 frå Chevrolet Citation:thumb Siter -1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI PSN: Mr67Mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Har du noen hint til denne Einar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 (endret) BMW. Vil tro det er motorrommet på en 503. Edit: Eller en 507. Endret April 4, 2010 av MoFoCo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Trenger vel ikke hinte mere, V8 fra 507 ja... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg