Gå til innhold

Legg ut bilder av e30, deres eller andres!

Ranger emnet


Jan_bmw325

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sykt kul farge på den der ja..... Må legge ut av min og snart, må bare få polert den først..tørr ikke før

 

Tror også det skulle være en M-Tech 2 fanger..

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by saphire4x4

Sykt kul farge på den der ja..... Må legge ut av min og snart, må bare få polert den først..tørr ikke før

 

Tror også det skulle være en M-Tech 2 fanger..

 

I should know ;)

 

Picture%20017.jpg

 

Men spørsmålet er: hvor kan jeg finne bakfanger til den der?

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finnes jo. BMW345 hadde jo det på sin 328. Tror det er enklere å finne i sverige virker det som. Men bare å lete... Kan jo og høre med

 

Tuningstore

 

Der har de hvertfall fronten og vingen

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by saphire4x4

Den finnes jo. BMW345 hadde jo det på sin 328. Tror det er enklere å finne i sverige virker det som. Men bare å lete... Kan jo og høre med

 

Tuningstore

 

Der har de hvertfall fronten og vingen

 

Hehe... Da går vi videre til neste filosofiske spørsmål... Hvor tror du jeg kjøpte front og sideskjørt fra? Muligens BMW345, hvem vet :)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..

 

Tenkte kanskje ikke så langt jeg.... Men hør med tuningstore da..kan jo være de kan trylle frem resten av kittet

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sprocket

 

Hvor mye mer må du ligge til for å få norske skilt på, da?

 

Er det lønnsomt å hente seg en slik?

 

Blir ca 30k i avgifter, trur ikke det lønner seg, blir omtrent lik pris som i norge, Men henter du bil fra tyskland, får du som regel en bil som er langkjørt og lite rust på iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jan_bmw325

 

Blir ca 30k i avgifter, trur ikke det lønner seg, blir omtrent lik pris som i norge, Men henter du bil fra tyskland, får du som regel en bil som er langkjørt og lite rust på iallefall!

 

Jeg kan ikke helt se hvorfor det ikke lønner seg? om du ga 30000NOK +30 i avgifter, har du jo en veldig strøken 325 for 60k..

Du finner vel billigere i Norge, men har ikke sett så mange som ser så strøkne ut. Nå vet jeg ikke km.stand på din, da..

syklende :-)

 

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sprocket

 

Jeg kan ikke helt se hvorfor det ikke lønner seg? om du ga 30000NOK +30 i avgifter, har du jo en veldig strøken 325 for 60k..

Du finner vel billigere i Norge, men har ikke sett så mange som ser så strøkne ut. Nå vet jeg ikke km.stand på din, da..

 

Nei tror ikke jeg gjorde noe dårlig kjøp! står vell 110k på kilometertellern, men det er ikke noe prblem å forandre på den, så det er ikke det du må gå etter når du kjøper gammel e30! Men bilen har virket bra det lille jeg har kjørt den, og så langt virker det ikke som den har gått veldig langt iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår