Gå til innhold

bestchip.no

Ranger emnet


zzolem

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vet at orginal TTEchip er best på Toyota, men tror de koster rundt 12000,-, Har noen av dere erfaring med chip fra bestchip.no http://www.bestchip.no/index.php?menuid=49&expand=1,49 på Hiacen?

eller på annen bil for den saks skyld?

Vet at bestchip.no tar chip fra racechip.de http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Toyota-Hiace-2-5-D-4D-2283-r.html

Vil helst ikke høre synsing, men takker for all erfaring med trimchiper.

 

Vet det er en annen tråd ang. Hiace tuning, men tråden er full av misunnelige VAG-folk...

Endret av zzolem

2005 Hiace D-4D 4WD Lang Kombi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha en slik til min også, var inne på tanken av en fra DTK men hørte litt om 0g men med den oxo:S

 

Denne her lå jo hvertfall best an i pris da, og effekt ikke minst:O vært kjekt å fått noen bekreftelse på om den duger, og uten at bilen går i nødmodus:/ For er den trygg handler jeg på dagen!^^

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei. Jeg vet at orginal TTEchip er best på Toyota, men tror de koster rundt 12000,-, Har noen av dere erfaring med chip fra bestchip.no http://www.bestchip.no/index.php?menuid=49&expand=1,49 på Hiacen?

eller på annen bil for den saks skyld?

Vet at bestchip.no tar chip fra racechip.de http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Toyota-Hiace-2-5-D-4D-2283-r.html

Vil helst ikke høre synsing, men takker for all erfaring med trimchiper.

 

Vet det er en annen tråd ang. Hiace tuning, men tråden er full av misunnelige VAG-folk...

Hei.

 

Jeg har bestilt chip hos bestchip.no. Men jeg har ikke fått den til å fungere. Er ganske sikker på at jeg plugget den i feil kontakt.(tror jeg) Den skal kobles til en plugg i enden av "common rail-røret" etter som jeg har forstått. Jeg er ikke noe motorkyndig av meg, men jeg tror den pluggen sitter på baksiden av motoren. Mot kupeen altså. Jeg koblet den til en plugg oppå motoren.

 

Hvis noen finner ut hvor den kontakten er, så kan jeg teste den på nytt. For jeg har ikke funney den kontakten..

-Opel Vectra B 98

-Toyota Hiace 4wd lang 04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har bestilt chip hos bestchip.no. Men jeg har ikke fått den til å fungere. Er ganske sikker på at jeg plugget den i feil kontakt.(tror jeg) Den skal kobles til en plugg i enden av "common rail-røret" etter som jeg har forstått. Jeg er ikke noe motorkyndig av meg, men jeg tror den pluggen sitter på baksiden av motoren. Mot kupeen altså. Jeg koblet den til en plugg oppå motoren.

 

Hvis noen finner ut hvor den kontakten er, så kan jeg teste den på nytt. For jeg har ikke funney den kontakten..

 

Du får tak i den rett over starteren, fra undersiden.

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har bestilt chip hos bestchip.no. Men jeg har ikke fått den til å fungere. Er ganske sikker på at jeg plugget den i feil kontakt.(tror jeg) Den skal kobles til en plugg i enden av "common rail-røret" etter som jeg har forstått. Jeg er ikke noe motorkyndig av meg, men jeg tror den pluggen sitter på baksiden av motoren. Mot kupeen altså. Jeg koblet den til en plugg oppå motoren.

 

Hvis noen finner ut hvor den kontakten er, så kan jeg teste den på nytt. For jeg har ikke funney den kontakten..

Finner du kontakten ved starteren??

Er veldig spent på dette.:thumb

2005 Hiace D-4D 4WD Lang Kombi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er en annen tråd ang. Hiace tuning, men tråden er full av misunnelige VAG-folk...

 

Nå har jeg rydda opp grundig i den tråden, og sletta 2 sider med offtopic :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei. Jeg vet at orginal TTEchip er best på Toyota, men tror de koster rundt 12000,-, Har noen av dere erfaring med chip fra bestchip.no http://www.bestchip.no/index.php?menuid=49&expand=1,49 på Hiacen?

eller på annen bil for den saks skyld?

Vet at bestchip.no tar chip fra racechip.de http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Toyota-Hiace-2-5-D-4D-2283-r.html

Vil helst ikke høre synsing, men takker for all erfaring med trimchiper.

 

Vet det er en annen tråd ang. Hiace tuning, men tråden er full av misunnelige VAG-folk...

 

Hei.

Har prøvd denne i min Mercedes 200 CDI, det går ikke ant å kople feil!! Finnes ikke andre plugger en bare EN som passer!! Så over til det mere interesage: Jeg sier bar IKKE FINN PÅ Å KJØPE DENNE DRITTEN fordi den virker ikke, dermed basta!!! Prøvde å få pengene tilbake.....ikke faen. For all del, bruk chiptrimming istedenfor, det gjorde jeg hos TS-Rasing og det virket, noe dyrere ja ja, men det virket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei.

Har prøvd denne i min Mercedes 200 CDI, det går ikke ant å kople feil!! Finnes ikke andre plugger en bare EN som passer!! Så over til det mere interesage: Jeg sier bar IKKE FINN PÅ Å KJØPE DENNE DRITTEN fordi den virker ikke, dermed basta!!! Prøvde å få pengene tilbake.....ikke faen. For all del, bruk chiptrimming istedenfor, det gjorde jeg hos TS-Rasing og det virket, noe dyrere ja ja, men det virket.

 

 

Jaha, er mange slike plugger på min hiace i hvertfall. Er visst en "standard-kontakt" ettersom jeg har forstått.

 

Men jeg har ikke testet den enda, skal ha bilen på eu-kontroll på mandag. så jeg tenkte å hive den i etter det. så dere får bare vente i spenning :)

-Opel Vectra B 98

-Toyota Hiace 4wd lang 04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har prøvd denne i min Mercedes 200 CDI, det går ikke ant å kople feil!! Finnes ikke andre plugger en bare EN som passer!! Så over til det mere interesage: Jeg sier bar IKKE FINN PÅ Å KJØPE DENNE DRITTEN fordi den virker ikke, dermed basta!!! Prøvde å få pengene tilbake.....ikke faen. For all del, bruk chiptrimming istedenfor, det gjorde jeg hos TS-Rasing og det virket, noe dyrere ja ja, men det virket.

 

 

 

Hei. Bestchip.no her.

 

Først vil vi si at vi har som politikk ikke å blande oss inn i vanlige debatt forum etc. Så vi ønsker ikke å videreføre dette heller på denne siden. Men henviser videre kommunikasjon til mail på :

kundesenter@bestchip.no

 

Men likevel, ut fra måten du skriver på, så ser vi at du er frustrert. Og det synes vi er veldig trist.

 

Men vi skjønner ikke saken:

Vi har både fornøyd garanti og fulle garantier etter norske lover. Vi har ingen som har vært innen dette som ikke har fått penger igjen. Derimot har vi mange som har vært langt utenfor dette som også har fått penger igjen, da vi i de tilfellene synes det var det rette å gjøre.

 

Vi ønsker alltid å avslutte ett forhold på en så god måte som er mulig!

 

Normalt sett så virket våre sett meget bra, som regel bedre enn konkurrentenes, som også tar en helt annen pris. Men selvfølgelig, ingen regel uten unntak, slik er det dessverre for oss også.

 

Ut fra innlegget ditt har vi ikke navnet ditt slik at vi kan sjekke kundebildet.

At vi har nektet deg refusjon er som nevnt for oss merkelig. Men vær snill å kontakte oss på kundesenter mailen over slik at vi kan ta opp saken.

 

 

For Bestchip.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Bestchip.no her.

 

Derimot har vi mange som har vært langt utenfor dette som også har fått penger igjen, da vi i de tilfellene synes det var det rette å gjøre.

 

 

 

Mange ?? vil det si at det er mye tilbakelevering/heving av kjøp på chip fra dere ??

 

;)

Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår