knutand Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Hei, Min 96 modell må på EU-kontroll i vår. Av den grunn prøver jeg å fikse åpenlyse småfeil de kan reagere på på kontrollen. Mitt spørsmål er derfor; jeg har en Irmscher spoiler på bagasjelokket med integrert bremselys. Dette bremselyset fungerer ikke da hele kretskortet inni er rusta og nesten alle LEDene har løsna. Er dette noe jeg må fikse for å få bilen gjennom kontrollen? Alle andre lys fungerer flott. Er det ellers noen vanlige feil jeg selv før sjekke før kontrollen? Bremseskiver og -klosser bak er akkurat bytta, og håndbrekket er stramma. Ingen foringer er synlige dårlige, men finnes det noe lur måte å sjekke disse på. Jeg har tilgang på bukk. Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Blir sikkert rettet på om jeg tar feil her, men jeg tror at defekt ekstra bremselys kun gir en enerfeil. Dvs. at feilen bør utbedres, men trenger ikke å vises på nytt. Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 du er vel ikke pålagt å ha 3 bremselys på bilen trur jeg. så lenge de 2 andre lysa fungerer så trur jeg ikke det skal være noe problem på en EU kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Lys som er der, SKAL funke.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutand Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Så hvis jeg tar ut selve lyset og det kun er et hull der så bør det være OK :-) Nytt lys fra opel-deler.no koster over 1000 kr har jeg sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Får ikke feil dersom du skrur ut lyset nei.. Er det der, får du en 1'er eller 2'er feil.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Du trenger ikke å ta det ut heller, bare ta mørk tape over. Det fikk ihvertfall broren min beskjed om når han skulle vise en camaro med sidemarkeringslys i feil farge. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Lakk det i bilens farge, så ser det bedre ut enn ett lys som ikke funker, emn skal uansett ikke bli mer enn ener på midtre bremselys. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Og hvis du vil ha det til å funke, går det helt sikkert an å slakte et biltema-bremselys(ta ut innmaten) og lime det bak det originale glasset med f.eks smeltelim. Nå har ikke jeg sett denne spoileren, men vil tro det kan gå. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg