stigare Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Dem har vel kanskje både sota og hvite blinkere på Opel også? Stikke innom dem en dag. Kan da ikke være store summen for et par slike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by NoLimit Dem har vel kanskje både sota og hvite blinkere på Opel også? Stikke innom dem en dag. Kan da ikke være store summen for et par slike. ja, dem har hvite blinkere der ja. kan sikkert skaffe Irmcher styling også på bestilling ;). er jo orginal styling til opel på sett å vis. Blir det samme som Audi og ABT og Merche og AMG Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Har du prøvd http://www.DTSshop.de Raskt enkelt og billig. Og der har du alt Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by kiv_tuning Har du prøvd http://www.DTSshop.de Raskt enkelt og billig. Og der har du alt takk takk! :) Skal bare fikse en som kan tysk så skal jeg nok forstå litt der.. hehe Drive med bil og ikke være flink i tysk er en uting... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Værre med riskokere da. Men vi snakka kansjke om BIL..hehe Kan hjelpe deg jeg. bare kjøp deg dts katalogen, og finn det du skal ha.Katalogen får du kjøpt på store narvesen butikker osv. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Jeg skal ha en front leppe og hvite blinkers til billigst mulig penge og kjappest mulig levert. Det er alt jeg krever :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by NoLimit Dem har vel kanskje både sota og hvite blinkere på Opel også? Stikke innom dem en dag. Kan da ikke være store summen for et par slike. Jeg har sorte både i orange farge og hvit/sort. Har helt knallhvite blinkers på bilen min, anbefales vis du har hvitebaklykter eller lexus om du vil. Selger de sorte blinkerene 2par. Personlig så er Lumma best, men jævla synd at MS-Design har sluttet å lage styling -99. Sideskjørtene er råe, men får holde meg til Lumma. Istedenfor å kjøpe en Vectra med styling så kjøp min, sikkert en av Norges mest moddede Vectra B. Vis du vil ha styling så ta kontakt med http://www.styling-tech.no Normark skaffer ALT, vel jeg som har mast han litt :P Vectra Ræcing: angeleyes på Vectra A er rått skaff deg deg. Så kan du vise bilen din, da skiller du deg litt mere ut med den Vectra A'en. Er så f... mange som har ca. likens styling :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Hvis du bare skal kjøpe deg en leppe og blinklys lønner det seg nok og bestille her i norge. Dette pga frakta. men skal du ha deg komplett styling kitt så lønner det seg og bestille fra tyskland. alt over 10000kr lønner seg. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Jeg skal ikke ha noe som helst jeg.. hehe.. Har hvite blinkers til opel vectra hvis noen vil kjøpe. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Høre på sjefen da vet du, så blir det kanskje fetere bil på henne enn på deg....hehe;) Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg