kermitt Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 noen trøndere trenger å bli banket jevnelig for og holde harry stilen nede:ass: idioter finner du overalt. og han der er en samfunnstaper. han mener det der er tøft, ikke harry så det er ikke på kødd engang:roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 noen trøndere trenger å bli banket jevnelig for og holde harry stilen nede:ass: du er hjertelig velkommen hit med holdningen der... :):happyhappy: Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asus1 Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 den volvoen var jo bare sjarmerende da ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boombie Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Å skille seg ut synes jeg er stort, men kanskje var det mere morro før i tiden da jeg selv farta rundt i min førstebil som så SLIK UT: Synes nå denne ser omtrent normal ut, streamer og en farge man ikke ser så veldig ofte? :) Hadde vært helt normal her i bøgda iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Fin bil.. Ikke rart at jeg ikke vil ha Volvo lengre, når folk som det der ødelegger "imaget". Har selv sett bilen "live" da jeg har vært oppå Byåsen VGS ved noen anledninger gjennom jobb. Da hadde den ikke den fine "pelsen" over frontruta men.. Nei, får håpe han blir voksen og tørr bak øra snart..:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Holy crap! Jeg håper kompisene hans får godt betalt for å være venn med han! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg