Gå til innhold

Fjerne katalysator omega B

Ranger emnet


Opel-Motorsport

Anbefalte innlegg

Hei, har lurt litt på å fjerne katta på omegan pga mer lyd og effekt. (har simons anlegg fra den første lydempern)

 

men så er det det med feilkoder osv, vil det bli noe feilkode?

har vertborti at det kommer feilkode lamdasonde.. men ikke på omega det da..

 

så det blir rett og slett rakrør på den da, tenker jeg...

men kan det bli overdrevent bråk? (gidder ikke å ha en overdøvende lyd fra eksos.. =P )

 

- Kim

Opel Omega B 2.0 GL : Simons effektanlegg.

Lyd: ADS 700.1 2800W forsterker, DynaBel 1,5Fard kondesator, 2Rockford diskanter, 1stk raskSpiller.

Masse planer for bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merker ikke forskjel omtrent. NOen av de går bare dårligere når du fjerner katta. HAdde en som gikk bedre og 2 som har gått dårligere etterpå..

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjernet kattene på min x30xe, gikk merkbart bedre :)

Stor forskjel på en x20xev og en x30xe da.

Men var stor merkabar forskjel på min x30xe og uten katter.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjel på en x20xev og en x30xe da.

Men var stor merkabar forskjel på min x30xe og uten katter.

 

hehe ikke min feil da :P sto ingen plass i tråden om at det var en x20xev det var snakk om :P heeh

 

neida, skjønner det ble god forskjell på min iallefall, gamle og tette, katter som stod på....de var ikke fine inni iallefall.

Endret av Jan H

Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ikke min feil da :P sto ingen plass i tråden om at det var en x20xev det var snakk om :P heeh

 

neida, skjønner det ble god forskjell på min iallefall, gamle og tette, katter som stod på....de var ikke fine inni iallefall.

tror min er sota igjen, pga det har vert en familiebil for en alenemamma.. og den gikk støggdålig =P

men blir vell skrud av i løpe av neste uke :P

Opel Omega B 2.0 GL : Simons effektanlegg.

Lyd: ADS 700.1 2800W forsterker, DynaBel 1,5Fard kondesator, 2Rockford diskanter, 1stk raskSpiller.

Masse planer for bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår