commodus Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 når golfen står 2minutter på tomgang, STINKER det kokt kjøleveske inni bilen:S:S men tempen er jo normanl og bilen koker ikke... va F*** er dette!?!?! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 mister du kjøleveske? jeg hadde lekasje i varmeregisteret i passatn min, da luktet det kjøleveske inni bilen. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 nei er det jeg ikke gjør ser du, er det som er så forbanna rart... lekker ingen plasser, bilen holder normal temp, men sviver den et par minutter på tomgang så stinker det...:S Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Det kan være så liten lekkasje på varmeregistret inni bilen at du ikke merker noe på nivået. Men d skal nesten ingenting til for at d skal stinke inni bilen. Om du får et seigt belegg på frontruten er det garantert varmeregistret som lekker. Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Kikk også etter fuktighet i golvet, eller ta ut varmeapparat vifte og se om det er fukt/kondens inne i varmeapparatet. Jeg har forøvrig varmeapparatregister til salgs hvis det viser seg å være det. Send meg mail: post(krøllA)multiinvest.no Mvh Vidar Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg