johnkanon Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Heisann har en touran 2004 1,9TDI med klima. Plutselig så er det ikke noe liv i vifta? jeg mener allt fungerer tilsynelatende. temperatur hjulet fungerer, jeg kan skifte grader. jeg kan skifte mellom auto,fronrute varme,ECON alle lys fungerer men, det kommer ikke noe luft ved front ruta, ventilene i dashbordet. Er det vifta som har paia? eller er det service på selve klima anlegget som må fikses, eller er det bare rett å slett sikring som har gått? hvis det er tilfelle, hvilken? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Da blir det kaldt da, når varmeapparatet itte funker ;) Hehe!:) Har nok paia da ja :p Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 kan være webastoen å Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 kan være webastoen å Hvis du manuelt trykker vifta til høyeste hastighet så skal du høre at det blåser. Det er en sikring til vifta ett sted, kan sjekker den. Ellers vil jeg anbefale å feilsøke med VAG-COM, og se om det ligger feil inne på klimaanlegget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnkanon Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 heisann, baklager seint svar, tok en vefortjent ferie tok så lang tid før jeg fikk svar så tok like greit saken i egne hender,(frosne) demonterte hele vifta, børstene som er ganske nedslitte, blåste reint med kompressor,nå fungerer den hvertfall litt til.:) koster litt mye for ny 4501 kr hos møller !!!!! 1200 for brukt. nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg