HairBall Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 hei, har opplevet det 2 ganger nå på 3 mnd, nøkklelen står i tenningen, motor er skrudd av, lukker jeg døren låser bilen alle dørene. 1999mod highline. Hadde bilen på oppretting da jeg hadde en skadde på døren på passasjer siden, døren ble byttet men de gml delene ble satt inn, men etter det jeg skjøner sitter alle kontroll enheter i dør på sjaførsidne, så vet ikke om det har noe med dette å gjøre. noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 det set vel ein låsekasse i kvar dør, meinar eg, så problemet kan vel ligge i den skada døra. Men har du merka andre syptom? At ikkje kupelyset kjem på når du opnar ei spesiell dør, f.eks? Det kan kanskje fortelje deg kva dør som er problemet. Og ,Viss det kun er førardøra som har vore opna dei gongane bilen har låst seg, ligg sansynlegvis feilen i den døra, bilen trur døra ikkje har vore opna etter du låste opp, og låser seg igjen. Mykje å tenke på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HairBall Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 har skjedd med begge dører forran. lukker en av de og alle låser seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HairBall Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 har hatt bilen på diagnose, og det fikk et urealistisk signal fra bakdør pasasjer side. De sa det kunne være dette men var ikke sikre, de skulle ha 4000,-(ryen) for å bytte sentrallås og event ektra for feilsøking hvis ikke det funker, alt for dyrt. Noen som vet om hvis man bytter denne enheten selv om man trenger å gjøre noe extra enn å bare bytte denne, jeg tenker at man må kjør noe diagnose/test/konfigurerering etter man har installert den nye sentrallåsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg