TerjeA Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Hei. var ute å kjørte med min Golf Vr6 92 mod. i går, da den plutselig stoppet... det føltes ut som den gikk tom for bensin, men jeg har jo nett fyllet full tank. etterpå når jeg prøvde starte den, gikk den i ca 2 sek, og så døde den igjen, det var slik et par ganger men nå starter den ikke i hele tatt. noen som vet hva som kan vere gale? eller har hatt samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Bensinpumpa kan være gåen. Hør etter om den går når du slår på tenninga. Skal gå 1.5 sek da, og så stoppe igjen inntil bilen har startet. kan også koble fra bensinslangen til "forgasseren" og se om det kommen bensin når pumpa går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 har funnet ut at pumpen er død.. det er strøm bak til den men den vill ikke starte.. og når eg setter direkte strøm på den fra et bateri starter den heller ikke,,, ny pumpe 2000 kr.. kjipe penger! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg