Amund:) Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Har satt på bredde kit på bilen.. og det jeg lurer på er følgende... dette sitter godt, og det er i glassfiber.. Blitt brukt en del sparkel i overganger osv for å få dette pent. Det jeg lurer på da er følgende. Er det slik at hvis jeg lakker bilen svart så er bilen dårligere stilt? Da tenker jeg på at karosseriet blir varmere enn f eksempel hvit bil. Har fargen noen betydning om ting f eksempel sprekker opp osv?? Håper noen kan gi meg noen gode svar . På forhånd takk! Amund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Fargen har ikke noe å si. Det som spiller inn er bevegelser i karosseriet. Du kan også få sprekkdannelser i mellom stål og glassfiberen pga at materialene utvider/trekker seg sammen ulikt under temperaturforandringer. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg