kjellcorp Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Er vel et par uker siden jeg kjøpte golfen nå. :) stort sett fornøyd :) Men over til lysa. Det som skjer er at når tenningen er av har jeg parklys vis lys bryteren står på 1 eller 2. baklysa lyser ikke på hakk 1 på bryteren. de slår seg på hakk nr 2. når tenningen er på har jeg kjørelys på hakk 1 men ikke baklys da heller. er den på hakk 2 har jeg kjørelys og baklys. Men da kommer også parklysene. :\ Noen som vet hvordan jeg bør gå fram for å finne feilen ? eller er det noen som vært borte i det samme ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Er vel et par uker siden jeg kjøpte golfen nå. :) stort sett fornøyd :) Men over til lysa. Det som skjer er at når tenningen er av har jeg parklys vis lys bryteren står på 1 eller 2. Det er normalt. er den på hakk 2 har jeg kjørelys og baklys. Men da kommer også parklysene. :\ Også normalt. Det med baklysa er ikke normalt, mulig lysbryteren din er gåen. Veldig vanlig feil. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 "parklys"-funksjonen til baklyktene dine funker ikke... som JChE sier, så skift lys-bryteren din så skal du se at baklysene funker på hakk 1 også :) Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellcorp Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 okeei, da er det bare å gjøre en ting da :P men trodde det skulle være bare park på hakk 1 jeg ? uansett om tenningen er av eller på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 På Volkswagen kobles hovedlysene ut når bilen stoppes/tenninga er av. For å spare strøm rett og slett... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg