oddsen Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Noen som vil gi noen lapper for denne bilen. Masse deler + ekstra motor. Går som ei klokke, er i daglig drift. Lite rust. Farge:Hvit. Tectylbehandlet flere ganger, lakkert og stelt med opp igjennom årene.Ikke oljeforbruk, bare brukbart forbruk av bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Bilder gjør seg alltid i en annonse. Hva er prisantydning, har en kompis som er hissig på å få seg en 123. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddsen Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 For all del ,- burde jo kanskje sendt med noen,- men det ligger ingen på lap toppen min. Kan ta noen med tlf. om du vil for så å sende til tlf din. odd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Tenkte mest på for din del jeg som skal selge bilen, se hva du får til du. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddsen Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Du har så rett,- men sannheten er vel den at tar jeg bilder og sender med så er jo det de " feile " bildene. Da blir det (kan du ta bilde av det og det ) Om 123 har rustproblemer noen plass så kan jeg ta bilder og sende disse plassene fra min bil. ( Hjulbuer etc. Ville bare nevne bilen her på forumet siden jeg er inne. Bilen er hvit og er en stv. De fleste vet vel hvordan den da ser ut. Recaro slitte seter foran. Kjempegod å kjøre. Nytt batteri , bremser og manifoil, og en sprekk i frontruten under synsfeltet. Lager ikke noe styr av denne bilen da den sannsynligvis havner hos høggern. Men takk for omtanken Einar odd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddsen Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg