David_G Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 hei, jeg har et sett tsw felger som "kanten" har blitt veldig matt og ripete, er det noen maskin eller muligheter for og polere opp felgkanten igjenn? eller er det best å bare lakkere opp alle felga? http://store.discounteurowheels.com/images/catalunya_black_beauty_pop_white.jpg Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Eg rekner med at det er lakk på felgene. Da er det berre å bruke same poleringsmidler som du bruker å resten av bilen. Er skaden gått igjennom lakken, so hjelper det ikkje å polera. (akkurat som på karosseriet) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 nei er sånn polert kant som vist på bildet :S så veit lissom ikke helt hvordan man skall fikse det, det jeg mente med lakk var om det ikke gikk og polere det så at man fikk lakkere den yten i stedenfor :S Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Du kan jo prøve med autosol. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Eg trur fortsatt at det er klarlakk på kanten. Men du kan jo prøve med autosol. Viss det ikkje er lakk på kanten, so blir det svart pga av autosolen på null komma niks. Viss det ikkje blir svart, so er felgenkanten lakkert og autosolen vil ikkje virke Eg har ulakkert kant på felgene på porschen og eg har brukt autosol. Autoglym har og eit middel som fungerer bra. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg