Gå til innhold

Ettermontere cruisecontrol?

Ranger emnet


Trety

Anbefalte innlegg

I søken etter ny nummer to-bil har det dukket opp endel Audi A3, men utfordringen med disse er at de ofte mangler cruisecontrol. Det er for meg et stort ønske, så spørsmålet er om noen har noen idé om hva det vil koste å ettermontere noe sånt? En av selgerne påstår ca. 3.000 kroner på en 2,0TDI (2006 mod), men jeg har jo ingen idé om det er realistisk eller ikke.

2005 Alfa Romeo 147 1,6TS

2006 Alfa Romeo 159 1,9JTDm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Jeg har lenge sltit med dette spørsmål, og Møller sier at det ikke lar seg gjøre.

 

Men det spørs vel bare hva som trengs, og det aner jeg ikke.

 

Men det er altså en 2000 A3 1.8T Aut, Ambition, 5 dører.

 

Så hva er dommen, om det er noen som vet noe om dette her?

 

Eller MÅ jeg bytte bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du være gjerrig over 3.000kr for CC kan du jo sende forespørsel på ettermontering av Klima.... da vil du få en helt annen overraskelse

 

Jeg skjønner ikke hva du mener. Men jeg hører gjerne fra deg igjen, du vet tydeligvis ting jeg ikke vet.

 

Jeg er jo egentlig bre ute etter å få cc på bilen, i mange år har jeg bare fått vite at det ikke er mulig i det hele tatt...

 

Fikk foresten ettermontert klima i en 89 Vectra for 25 lapper for ca 9 år siden. Det lønte seg egentlig dårlig.

 

Se for øvrig min nye tråd idag

 

http://www.bilforumet.no/teknisk/253744-monteres-cruise-ctrl-i-2000-a3-noen-tar-jobben.html

 

 

 

mvh, Rolf

Endret av Rofl
Lagt til lenke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg prøver å komme frem til er at om du synes det er dyrt å ettermontere CC for hele 3.000kr INKL. mva, bør du strengtatt ikke eie en bil. ;)

 

3lapper for et komplett anlegg med ledninger og styring og montering er billigere enn å få bytta vindusviskere på møller om dagen!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg prøver å komme frem til er at om du synes det er dyrt å ettermontere CC for hele 3.000kr INKL. mva, bør du strengtatt ikke eie en bil. ;)

 

3 lapper for et komplett anlegg med ledninger og styring og montering er billigere enn å få bytta vindusviskere på møller om dagen!

 

Selvfølgelig ikke - det blir vel litt billigere enn å bytte bil...

 

3 lapper høres faktisk rimelig ut!

 

Har send forespørsel til Møller og krysser fingrene.

 

Hører gjerne om folk eller firma utenfor Audi/Møller som driver med slikt.

Endret av Rofl
Fjernet irrelevant link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår