Gå til innhold

My baby blue golf3 stv

Ranger emnet


TRS_racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner ikke hva dere mener med at senken blir ødelagt..

Har sikkert montert 10 justerbare senkesett på biler nå, har kun smurt inn et senkesett og der satt det seg masse grus så det ble et h...... og justere etterpå. Dem andre har jeg ikke hatt på noen ting, og dem har jeg fått justert rimelig lett. det som er viktigst er og rengjøre skikkelig før en begynner. Nye justerings muttere koster ikke all verden om dem må kappes heller.

Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva dere mener med at senken blir ødelagt..

Har sikkert montert 10 justerbare senkesett på biler nå, har kun smurt inn et senkesett og der satt det seg masse grus så det ble et h...... og justere etterpå. Dem andre har jeg ikke hatt på noen ting, og dem har jeg fått justert rimelig lett. det som er viktigst er og rengjøre skikkelig før en begynner. Nye justerings muttere koster ikke all verden om dem må kappes heller.

 

Takk for svar bror hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke vet jeg, dette basert bare fra han jeg kjøpte mitt senkesett fra! Fikk med en lapp der det sto noen tips!

Men for alldel hvis dere mener/ og det går bra, så er jo ingenting bedre enn det!

Ikke ment som noe annet enn råd!

Jeg vet bare at det er forskjell på kvalitet på senkesettene, mtp hvem som setter seg og hvem som ikke setter seg! Pluss det spiller en viktig rolle om du vasker ofte, lite, nøye eller ikke...

Da satser vi på at dette går gull!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke vet jeg, dette basert bare fra han jeg kjøpte mitt senkesett fra! Fikk med en lapp der det sto noen tips!

Men for alldel hvis dere mener/ og det går bra, så er jo ingenting bedre enn det!

Ikke ment som noe annet enn råd!

Jeg vet bare at det er forskjell på kvalitet på senkesettene, mtp hvem som setter seg og hvem som ikke setter seg! Pluss det spiller en viktig rolle om du vasker ofte, lite, nøye eller ikke...

Da satser vi på at dette går gull!

 

Retteråsen

 

Det går nok sikkert bra.

Rengjøre godt før je skal justere den så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår