hamelb Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Hei. Har et "kaldt" problem. Viften på klimaanlegget går ikke. Selve anlegget går på, og alt fungerer normalt der. Stille temp osv. Spjeldene endrer også posisjon når jeg endrer det på panelet. Men hjelper lite når vifta ikke går. Det kommer litt varme ut av dysene når jeg kjører, men ikke nok til å få varme i bilen og bli kvitt dugg på rutene. Hva kan dette være? Så enkelt som et relè? Sikring (annet enn den som går på selve AC anlegget)? Noen som erfaring fra dette og kan gi meg noen tips? Hadde satt stor pris på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Vifta kan være gåen. Skjer på mange biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Akkurat samme problemet til meg for litt siden, bytta viften for 2 dager siden. alt i orden igjen.. Men får håpe for din del at det ikke er SAAB du har, for mer dritt jobb skal du lete lenge etter! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Nei, får håpe det er en Golf eller noe. Mye enklere å bytte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg