Bhplay Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Plutselig ble begge lysene mine ekstremt lave... Jeg har xenon.. Så til mitt spørsmål : kan jeg justere dem med min vag-com 409.1? Har bare shareware-versonen... må jeg oppgradere? Noen som vet hvordan..? Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Skal nok ikke se bort fra at det finnes ett stag under bilen som har hoppa av og forteller xenonlysa at bilen enten er sigen bak eller skyhøy foran. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Skal nok ikke se bort fra at det finnes ett stag under bilen som har hoppa av og forteller xenonlysa at bilen enten er sigen bak eller skyhøy foran. Eller at disse følerne er defekte eller at ledning/tilkobling er dårlig. Dette er ihvertfall rette plassen å begynne å lete etter feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Eller at disse følerne er defekte eller at ledning/tilkobling er dårlig.Dette er ihvertfall rette plassen å begynne å lete etter feil Sjekket feilkodene på xenon-lysene, og helt riktig... feilmelding på den fremre nivåføleren.... Da er det bare å ringe Møller... :-( Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Ta en kikk på den først, kan jo være en fysisk utvendig feil også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Ta en kikk på den først, kan jo være en fysisk utvendig feil også. Har vært under og kikket... sjekket at alt så ut som det skulle.. og det gjorde det... 1000,- på møller... for delen.. Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Har noe av det samme problemet på min. Lysene går ikke opp-ned lenger når jeg starter bilen. Er det denne føleren som er gåen da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Har noe av det samme problemet på min. Lysene går ikke opp-ned lenger når jeg starter bilen. Er det denne føleren som er gåen da eller? Har nå byttet nivå-sensoren, og da begynte lysene å gå ned-opp når jeg starter bilen... Så da er vel allt i orden .. :-) Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Det var jo ikke så ille... Hvis du bare skal ha staget til sensoren bak på en Primera koster det flere tusen, og du får kun staget sammen med sensoren.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Var det vanskelig å bytte? Hvor sitter den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Var det vanskelig å bytte? Hvor sitter den? Det var veldig greit å bytte, bare å ta av venstre forhjul, så ser du føleren som er koblet til nedre bærearm.. 2 brakoskruer og 1 10mm mutter... Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Okei! Takk skal du ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Er dette en del man eventuelt kan kjøpe på ebay? Hva heter delen? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg