Gå til innhold

Den værste bilen du har hatt!

Ranger emnet


Flasher

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Flasher

 

Syns du leder med den bilen der, men mye var din egen skyld :)

Joa, de uheldige karosserimodifikasjonene var jo forsåvidt min egen skyld. Var jo sikker på at jeg greide å rette opp bilen med 4 hjulsskrens i tredje gir mens jeg planet på spillolje...er en erfaring eller to rikere nå:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste bilen jeg har hatt var faktisk en golf gti det og. påkosta den i hytt og pine. tror ikke det var en del jeg ikke bytta eller måtte fikse på den bilen. MEN, det hadde utrolig mye å gjøre med forrige eier sin bruk av bilen. at jeg ikke så det før jeg kjøpte den var min egen feil. en så gammel bil burde sjekkes nøye før kjøp.

 

 

bare for å si det. er så absolutt fornøyd med Golf som bil og storkoser meg hver gang jeg er ute med 16v'en. så de som har hatt dårlig erfaring med golfer. tenk dere litt om hvordan de har blitt brukt før dere fikk de. golf er tross alt en av de mest solgte bilene noensinne.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1984 Audi 80 2L 5E konvertert til 2.2 5E: Meget fornøyd med den bilen, kjørte dritten av den i 4 år uten å ha noe særlige problemer egentlig, ble litt hjul lager bytting. Radiator gikk tett da, så den ble varm.

 

1986 MB 190 2.0L, denne bilen er nesten idiotsikker, har aldri vært noe problemer med den, den er så slapp og lat at den ikke er selvdestruktiv heller. Det var den jeg brukte på Drift day forresten så det er jo rart den holder. Etter drift day byttet jeg motor, men det var strengt tatt ikke nødvendig. Den jeg satt inn var lik, bare bittelitt friskere.

 

1982 Chevy Van 5.7L bensin, bra arbeidshest, sprek, bra vinterbil tom med diffsperre

 

1985 Audi urquattro, morro!! imponerende holdbarhet på de bilene har jeg fått inntrykk av.

 

1967 Chevrolet Camaro, mye jobb på gamle biler :-)..

 

Egentlig er alle biler dårlige :-). Men jeg har vært fornøyd med alle mine egentlig.

 

jada, ser at jeg misforstod tråden litt

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

96`volvo 850R , det absolutt teiteste leketøyet .. vil aldri mer ha volvo.. små trimma med ca 300Hk og dro kun til høyre... uannset...høyre høyre høyre... feilhjulstrekk selvsagt.. hadde de bare laget den med 4x4 så kunne en kanskje fått lekt litt oxo..

 

 

ihvertfall min teiteste bil !!

 

men lett solgt.. tekst tv2 kl 23 på en fredags kveld. lørdag dagen etter kl 10.00 var den borte

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

hey, nytt år, og nye biler, klar for mer syting?

 

tror ikke jeg har hatt noen biler i mellomtiden som topper lista mi, men..

 

den 520i jeg har nå, er verdt å nevne.. Egentlig bare motoren da, men den er ett kapittel i seg selv.. høres ut som en utslitt dieselbil.. hehe.. ryker blått over hele nabolaget da jeg starter den :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min værste var en ascona b med 2,2i. Hadde skilta på den i ca 30 minutt før jeg blr litt overivrig i sladdinga og presterte å rulle med den. Etter lang tids oppretting/oppussing/restuaurering hadde jeg skilta i nesten et døgn før jeg ble påkjørt bakfra... Etter dette skjønte jeg raskt at dette ikke var bilen for meg akkurat blah

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten oppdatere litt, den verste bilen jeg har hatt er E28en min, E28 er sikkert bra bil, men min har ikke vært snill med meg, jeg har jo ikke vært snill med den heller da :),

 

bunnpanner sprekker og henger sårbart til,

 

giroverføringene er jalla,

 

foringene på hele bilen er store og dårlige, kunne godt vært konstruert litt bedre,

 

lamell sperra tåler ingenting,

 

styresnekka henger ikke helt med når man sladder som verst, rattet veksler mellom hardt og løst, kanskje noe som ikke stemmer,

 

krengestag feste bak knakk,

 

servopumpe knakk, byttet..

 

rusten tank, byttet.

 

originalt eksosanlegg er dårlig konstruert, henger for lang ned og pottene er veldig skjøre, bygde nytt simons, ble ok

 

mellomaksellager er underdimensjonert, har sammenlignet med tilsvarende biler av andre merker.

 

 

 

bilen er morsom å kjøre og går bra, så jeg liker den faktisk tross alt dette, bra bremser, lyden er fin :).

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår