Gå til innhold

Min 2009 Audi B8 2.0 TDi

Ranger emnet


Dirty

Anbefalte innlegg

Handlet sent i høst en 2009 Audi A4 B8 2.0 TDi S-line, men ikke hatt tid å legge ut før nå.

xenon i tåkelysene, kodet om til canadalys, profftonet ruter pluss en stripe i frontruta,lakkert rillene i grillen svartblank, full riegerstyling, H&R justerbart senkesett, 10x20 petrol felger bak og 8,5x20 forann. har noen småplaner men usikkert ennå da denne bilen er perfekt i mine øyne:)

Kom gjærne med tilbakemeldinger, positivt og negativt:)

Tommy

 

32_-1307911608.jpg

 

3224_93543620618_647125618_2985412_.jpg

 

6374_116380762302_683687302_2712798.jpg

 

32_-787685981.jpg

 

32_751229503.jpg

Endret av Dirty

2000 VW Golf IV GTi

x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518

x-golf4

x-golf2

x-nissan kingcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..takk for tilbakemeldinger:) canadalys er som nevnt over bare at jeg må ta de på nærlys manuelt når det blir mørkere:)

finnes ikke tegn til subbing.. kan justere den enda 1cm ned og da subber det heller ikke. så det er deilig å tenke på.

det er to ting jeg vil gjøre, skal kode om til needleswitch, og fjærne automatisk 3blinken på blinklysa.

noen som vet hvor jeg kan få gjort dette? eller noen her som kan gjøre det? jeg betaler selvsagt:)

 

Tommy

2000 VW Golf IV GTi

x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518

x-golf4

x-golf2

x-nissan kingcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er to ting jeg vil gjøre, skal kode om til needleswitch, og fjærne automatisk 3blinken på blinklysa.

noen som vet hvor jeg kan få gjort dette? eller noen her som kan gjøre det? jeg betaler selvsagt:)

 

Hvis du kjenner noen med vagcom så lar det seg fort gjøre å fikse det :)

 

Får evt. kjøpt kabel på ebay for et par hundrelapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..takk for tilbakemeldinger:) canadalys er som nevnt over bare at jeg må ta de på nærlys manuelt når det blir mørkere:)

finnes ikke tegn til subbing.. kan justere den enda 1cm ned og da subber det heller ikke. så det er deilig å tenke på.

det er to ting jeg vil gjøre, skal kode om til needleswitch, og fjærne automatisk 3blinken på blinklysa.

noen som vet hvor jeg kan få gjort dette? eller noen her som kan gjøre det? jeg betaler selvsagt:)

 

Tommy

 

Needlesweep fikses med vagcom. Fikk ordnet det på min og det er NAIS hehe

Hvorfor vil du fjerne automatisk 3 blinken?

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Needlesweep fikses med vagcom. Fikk ordnet det på min og det er NAIS hehe

Hvorfor vil du fjerne automatisk 3 blinken?

 

Noen i telemark som har vagcom så jeg får fikset dette?:)

needlesweep er najs ja!:) vil ha den vekk fordi den irriterer meg grusomt noen ganger.

men hvis noen har vagcom og vil tjene noen hundrelapper så skrik ut! eller evt et verksted som har det, var på audi på kongsberg de fikk ikke gjort det fordi alt må godkjennes av audi da de er online når de gjør det så de fikk det ikke til.

vil også bytte ut suben baki med en 10" elns, men begynne og dra opp sideteskler og teppe er uaktuelt så hvis noen vet om en bra løsning hadde det vært topp:)

Tommy

2000 VW Golf IV GTi

x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518

x-golf4

x-golf2

x-nissan kingcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår