waqasy Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 (endret) Hei.. Så har jeg greid å ødelegge bilen min igjen:( det er noe galt med bremsene, jeg må dytte dem helt ned før de begynner å virke, ABS funker og alt er som det skal være.. når jeg pumper dem så gir de litt motstand igjen en liten stund, så er det tilbake til det ødelagte igjen.. Endret Januar 14, 2010 av henne "Bremser" er ingen god trådtittel... Vennligst les her -> http://www.bilforumet.no/faq.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Luft i bremsesystemet. Luft bremsene du. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waqasy Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 riktig.. kan nok funke det. men en ting til... hvordan gjør jeg det :P??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Vel, det kan være luft, men det kan også være f.eks. lekkasje i hovedsylinder. Når du får trykk på pedalen, og holder jevnt trykk, synker den langsomt til bunneen? I så fall er det enten lekkasje og redusert bremseveskenivå, eller så er det hovedsylinderen. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Hva slags passat er dette? På 3bg og 3b har det i noen tilfeller kommet vann inn i bremsekraftforsterkeren slik at denne ikke virker. Dette pga tett drenering i vannbrønn. Hvis dette vannet fryser i tillegg blir det enda verre. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waqasy Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Bwana den holder seg der når det er trykk, bremseveske fylte jeg på. JChE det er en 3B, hvordan "tiner" jeg isen og fjerner jeg vannet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 . . bremseveske fylte jeg på. . . . Det at du har fylt på bremseveske tyder på at nivået har vært lavt. I så fall er det stor mulighet for at det er pumpet luft inn i systemet. Lufting er nok løsningen. Problemet med vann og is i bremseforsterkeren fører vel til veldig hard pedal og/ellr manglende bremseeffekt. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Bwana den holder seg der når det er trykk, bremseveske fylte jeg på. JChE det er en 3B, hvordan "tiner" jeg isen og fjerner jeg vannet? Bremsekraftforsterker må byttes hvis dette har skjedd... Problemet med vann og is i bremseforsterkeren fører vel til veldig hard pedal og/ellr manglende bremseeffekt. -- Godt mulig det... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg