Gå til innhold

Tips til ny pengebok..

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

Hei.. Har i flere år nå hatt kortmappe der alle kort å penger er, men nå har jeg fått meg noen kort som er for store for kortmappa.. ADR-kort blant annet..

 

Trenger da en pengebok hvor jeg får plass til dette, samt de vanlige kortene og så klart penger og kvitteringer og slikt..

 

Men jeg vil samtidig at pengeboka skal være fancy.. Er fan av volvo, så hadde vært kjekt med volvologo ellernoe på den.. Samtidig må den være lett å liten.. Må passe i bukselomma...

 

Prisen bør ikke være så sabla dyr heller.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.exentri.no/Products.aspx

 

Noen fortrinn med en EXENTRI TM kortholder:

 

- Lett adgang til mange forskjellige kort

- Egen lomme for sedler og kvitteringer

- Effektiv

- Sikker

- Liten

- Stor brukervennlighet

 

har en slik selv. beste jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.gadgets.no/wallet.html

 

i disse miljøtider:P

 

 

Var ikke helt etter min smak.. Vil ha noe som liksom er mer en pengebok.. Alle har jo f.eks svarte skinnpengebøker.. Vil ha noe ala det.. :P

 

 

 

Haha.. Ja, man kan lage alt av macgyvertape. :P

http://www.exentri.no/Products.aspx

 

 

 

har en slik selv. beste jeg har hatt

 

 

Er det plass til store kort i den? Tenker da på f.eks ADR-kortet..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det plass til store kort i den? Tenker da på f.eks ADR-kortet..

 

ADR kort? spørs hvor mye større enn vanlig standard det er?

du kan også skaffe deg et Sigarett etui

som er litt større enn en kortmappe

Endret av dynaBel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt kan de som utsteder ADR-kortet lage dette i et format som de øvrige kortene har...

 

Selv bruker jeg en lommebok kjøpt på Clas Ohlson for 79 kroner. Den er i sort skinn og dekker mitt behov perfekt. Mange kortplasser og to store rom for sedler, kvitteringer og andre ihendehaverobligasjoner. Og selvsagt et rom for mynter. Kjøpte to jeg, så har jeg en stund...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Upraktisk størrelse. Hvertfall når håndveske mest sannsynlig er uaktuelt. ;)

 

 

Er en veldig upraktisk størrelse.. Å håndveske er nok helt uaktuelt ja.. :P

 

 

Alternativt kan de som utsteder ADR-kortet lage dette i et format som de øvrige kortene har...

 

Selv bruker jeg en lommebok kjøpt på Clas Ohlson for 79 kroner. Den er i sort skinn og dekker mitt behov perfekt. Mange kortplasser og to store rom for sedler, kvitteringer og andre ihendehaverobligasjoner. Og selvsagt et rom for mynter. Kjøpte to jeg, så har jeg en stund...

 

De kunne ikke lage kortet i "vanlig" format.. Da mye av infoen måtte være der, samt vises.. :P

 

Får se om jeg ikke bare tar meg en tur på butikken her å kjøper meg ei helt vanlig pengebok.. Selv om jeg egentlig skulle ha hatt ei litt "kul" ei.. Med f.eks volvologo etc på.. :P

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår