uhlen Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Har en Volvo 240 GL 1986 mod. noen som veit om det er girling bremser på denne typen? Skal bestille noe bremse deler så da trenger jeg vite åssen type bremse system det er? MVH Uhlen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Er det Girling så står det støpt en stor G i calipern, kan også sjå om det er ATE eller Girling ved å sjå på bremsevæska beholderen på sida, står der. Men trur det er ett fett. Hadde orginalt ATE på min gammle bil, så bytta eg til Girling caliper på den eine sida bak, og det passa fint. Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Er det Girling så står det støpt en stor G i calipern, kan også sjå om det er ATE eller Girling ved å sjå på bremsevæska beholderen på sida, står der. Men trur det er ett fett. Hadde orginalt ATE på min gammle bil, så bytta eg til Girling caliper på den eine sida bak, og det passa fint. er forskjellige bremseklosser, så det er litt greit å ha samme kalipper på hver aksel ;) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 er forskjellige bremseklosser, så det er litt greit å ha samme kalipper på hver aksel ;) Joda, men da kjøper du bare 1 til være side. Jeg måtte bytte over til Girling på den ene siden, pga nesten umulig å finne overhalingsett til ATE. Så satte likegodt over girling caliper som var i orden. Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg