nollie1982 Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 (endret) har en golf 3,-94 modell,1,8 abs motor som går dårlig på tomgang og stopper som ofte da jeg skal inn i kryss.. bilen går på tomgang og puterer(ureint) og går på rundt 500-700 o/min. har bytta plugger,men føles ut som det har gjort det verre faktisk! noen som vet hva det her kan være? har ikke så mye peiling på elektronikken på golf 3, så håper noen som kanskje vet hva det her er.. Endret Januar 11, 2010 av henne fixet på overskriften Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Mulig at bilen bare har feiljustert tomgang? Altså for lav tomgang? Turtallet burde vel ligge litt høyere. :) Siter Subaru Forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Høres ut som typisk vakumproblem. Sjekk for falsk luft i vakumslanger, spes. den til bremseforsterker, og gummipakningne under "forgasseren". Prøv å rugge litt på luftkanalen over gssspjeldet. Vet ikke om noen måte å justere tomgangen. Dette styres av ECU. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 da skal jeg prøve det etterpå:P takker.. Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Høres ut som typisk vakumproblem.Sjekk for falsk luft i vakumslanger, spes. den til bremseforsterker, og gummipakningne under "forgasseren". Prøv å rugge litt på luftkanalen over gssspjeldet. Vet ikke om noen måte å justere tomgangen. Dette styres av ECU. det var den pakningen under "forgasseren" tror jeg.. det svetter ihvertfall rundt den.. så skal bestille en sånn også får vi håpe det er den! takk for hjelpa! :D Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Garantert gummipakningen under innspruten, eller slangen fra innspruten til bremsekraftforsterkern ja. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 var under innspruten som det hadde kommet ut noe, så regner med at det er den? du buirde vel kanskje vite det TL3518? hehe :P Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A5trid Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Har akkurat det samme problemet jeg og, men hos meg oppstår det som oftest når det er kaldt eller ved langkjøring på våt vei.. Har vært inne på verksted flere ganger uten at de finner noe feil :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Har akkurat det samme problemet jeg og, men hos meg oppstår det som oftest når det er kaldt eller ved langkjøring på våt vei.. Har vært inne på verksted flere ganger uten at de finner noe feil :Shar du sjekka under den luft filter boksen oppå innspruten? på min så var det fuktig ihvertfall :P Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A5trid Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Veit ikke hva de har sjekka og ikke på verksted :p Jeg veit ikke hvor det er engang, så jeg har hvertfall ikke gjort det.. hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 det er den svarte runde boksen oppå motoren som er koblet til luft filtret.. under der har du innspruten.. og under den igjen er det en pakning.. u c? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A5trid Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Jepp, jeg får sjekke den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 takk for svaret gutta! var nok den pakningen! nå går den så fint så :P hehe.. Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg