Hawkon Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Er interessert i frontklipp, vraka bil (så lenge motor er hel), eller bare motoren + ledningsnett/ecu + det stashet som måtte høre med... Kanskje int. i turbo også hvis du har det... Ta kontakt på PM hvis du har eller vet om noe! (...og motoren bør være en CA18DET ja :) ) EDIT: Og bilen er en 200sx om du skulle lure på det... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Har du sjekka 200sx forumet? Sett flere motorer tilsalgs der nå. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 selges delebiler med motor i på autodb.no ... Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Tja, har sjekka det jeg er kommet over.. ligger på 10k det jeg har funnet... (komplett motorpakke med turbo). Er ikke noe servicehistorikk på den da, så jeg vet ikke om jeg tør :| Ingen som vet om noe? :) UP! Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg