depalmer Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hei. Jeg lurer på hvor blinklysrelèet sitter på Toyota HiAce? Årsmodellen det er snakk om er jeg usikker på, ettersom det bare var en kompis som spurte om jeg kunne hjelpe han å bytte det(han kjøpte den nylig). Lurer også på hvordan det ser ut? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Er vel under dashbordet, men det avhenger av årsmodellen tenker jeg. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 99% sikker på at det sitter i sikringsboksen under rattet, uavhengig av årsmodell :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrz Skrevet Februar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 Hei Ny på forumet her. Er det noen som vet hvor blinklysreleet sitter på 2007> hiace? mista plutselig alt av blinklys idag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 Velkommen :) Som JChE skriver; "99% sikker på at det sitter i sikringsboksen under rattet, uavhengig av årsmodell" Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg