Sjemek Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 hei ! Jeg skiftet begge bærekuelene og siden det er ettermontert servo på den bilen så kjøpte jeg (bærekuler uten servo) Når jeg demonterte dem så så dem ut som bærekuler til servo. Blir det noe forskjell i kjøreegenskapene? Er det noe farlig? Eller må jeg skifte dem til bærekuler til servo ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 du får mindre caster, og det påvirker selvoppretningstendensen. du kan risikere at den (nesten) ikke retter opp rattet etter du har svingt. jeg hadde byttet de til servokuler. Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Takk for hjelpen :) Skal prøve kjøre bilen først så får jeg se hva jeg gjør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 hjalp ein kompis med godkjenning av senkesett i sin 244, han hadde ettermontert servo, men ikkje bærekuler for servo, og den blei ikkje godkjent Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 såppas ja ... Men jeg skal ikke levere bilen på volvo så jeg tror ikke at de kommer til å merke det ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg