otters Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 (endret) prosjekt golf 3 bilen er en golf 3 1992 modell som det kun har vært 2 eiere på. bilen har gått ca 172000km. planene for bilen er: pusses helt ned og hel lakkering. bytte til svart dash og skinn interiør. Bytte til gti bakstilling. sette på vr6 leppe og hjulbue lister. andre felger. justerbar senk og andre lykter. bytte om til el ruter. xenon i alle lys. bytte det meste av pakninger i motor. tette igjen vinduvisker hull og embels hul på bakluke tette igjel hull etter bokstaver bak på karosseri. sånn var den da jeg startet på den [/img] Endret Januar 8, 2010 av otters Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasaasen Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Good luck ! mer info er kjekt :) Siter I wanted to give my engine a blow-job.... so I bought him a Turbo^^ Ptsshh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Good luck ! mer info er kjekt :) driver på :) pcen klikka litt. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Ser ut til å bli et bra prosjekt :) Hvilke felger har du tenkt på? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 synes felgen foran der var fin jeg =D Hvorfor bytte til gti bakstilling? for da blir det vel forskjellig boltsirkel foran og bak? :S Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Ser ut til å bli et bra prosjekt :) Hvilke felger har du tenkt på? jeg har kjøpt brock b2 9x16 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 synes felgen foran der var fin jeg =D Hvorfor bytte til gti bakstilling? for da blir det vel forskjellig boltsirkel foran og bak? :S vis du bruker den fra golf 3 gti får du forskjellig. men jeg kjøpte en golf 2 gti bakstilling for da har du det samme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 (endret) litt bilder fra da jeg demonterte bilen. [/img] [/img] [/img] [/img] Endret Januar 8, 2010 av otters Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyrkia007 Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 myhe ga du for bilen?fulgte de felgene med på bilde? Siter 9x golf 3 1.8 gt/tdk 1x celica 98 mod 1.8 15 x corolla e9 1.3/1.6 xli 1x vw polo 2002 1.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 myhe ga du for bilen?fulgte de felgene med på bilde? jeg ga ikke noe for bilen, far min kjøpte seg ny så da tok jeg over den gamle. felgene var bare noe jeg lånte og prøvde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 da var motor plukket ut og dashbord byttet :) så da var bilen klar for og pusses ned :) har noen bilder fra da jeg dreiv og matet den ned :) [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 da var bilen klar til lakk så fort bakluke var ferdig. det som ikke var bestilt før lakk ble bestilt i mellom tiden. fikk levert bilen til lakkering 2 dager etter jeg var oppe hos bergheim. istede for og kjøpe 92-95 skjermer kjøpte jeg 95-98 skjermer så jeg kan ta blinklysa fra golf 4 :) det som ble bestilt og er kjøpt: [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Bra handleliste, men bortsett fra frontlyktene.. Ingen golfer ser bra ut med slike lykter.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Hvilken farge får bilen? likte handlelista jeg =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Hvilken farge får bilen? likte handlelista jeg =) den har fått fargen atlantik blue er litt mørk, skal legge ut noe bilder av den i kveld elle i morgen. men på di virker den veldig lys da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg