Gå til innhold

Anmeldt pga for kort avstand

Ranger emnet


Jon Arne

Anbefalte innlegg

De må vel ha en måling på at du ligger så tett over lengere tid for at det skal få noe utfall.

Btw. 2 timer er vel mer enn nok til å bytte sjåfør på bilen, hvis de ikke har fått med ansiktet ditt på filmen..

Det høres litt ut som om politiet Skyter i løse lufte på jakt etter gullfugelen her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe enda..Men har begynt å ligge langt bak bilene forran meg nå da;)

 

Tror det tok ca ett minutt ifra de var bak meg til blålysene kom på!

Kalles det "over lengre tid"? hehe

 

Har skjønt at jeg lå for nærme,å fikk meg en lekse der.

Men jeg føler likevell litt "bil-rasisme" her:P

-Politiet kunne tatt de 2 vogntogene som lå bak meg,med ca like lite avstand som jeg hadde. For de skal ha større avstand til de forran enn personbil(sier seg selv) Eller de 4 nyere bilene forran meg,med samme avstand!

 

-Andre gang jeg ble stoppet i kontrollen,så ble den nye Avensis'n som lå bak meg også vinket inn men fikk beskjed om å bare kjøre videre.

Og han lå så nærme meg at jeg kun så den ene lykten hans i speilet!

Og dette MÅ sivilen ha sett!(de sto på en holdeplass noen 100meter lengre fram)

 

 

Blir litt frustrert men må bare få det ned på papiret,ta med meg vitne og håpe på det beste! Halleluja;D

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ofte utilpass når jeg sitter på med andre. Savner en pedal å tråkke på.

 

Jeg har ikke mye å legge til annet enn ei kort(?) historie da jeg bodde i Bærum og skulle inn til Oslo på kurs etter jobb. Tok privatbilen, en nyinnkjøpt Kadett C City, lå i venstre fil på E18, tett trafikk. Et sted kom det inn en lastebil som bytta videre til venstre fil foran meg. Det gikk jo brukbart fort, god flyt. Ble jo ei drøyt trang luke frem til lastebilen, men sånt pleier jo å gå seg til etter noen meter.

 

Så smeller det! Jeg fikk høre etterpå at det kom sprettende en diger hjulkapsel av en buss/lastebil lengre fremme. Bilen foran lastebilen hogger i bremsen, jeg vet ikke hva som traff først. Jeg i z-liften eller Transiten i ræva mi først. Ihvertfall ble Cityen til en ultracompactcity, manglet en meter både foran og bak. Seteryggen knakk og jeg ble bedt om å bli liggende(!) i bilen.

 

Det gikk bra, bare mørbanket og knuste briller. Fikk bare igjen 50% av bilen siden det ble delt skyld, men det var ikke viktig da. Toppen av frekkhet; Eiern og førern av lastebilen hadde blitt enige i at JEG med mine 900kg hadde dyttet lastebilen inn i bilen foran. Som begge sto tja.. femti? meter foran meg. Da satte jeg meg opp (mot forsikringa) og sa at 900kg vs 9.000kg er farlig matematikk. De var heldigvis enige i det.

 

En annen ting. Jeg kjøpte Cityen i Tønsberg på fredag, kjørte den i helga og lot den stå til onsdag før jeg brukte den igjen. Idet jeg kjører ut fra jobb kommer jeg på at jeg har jo ikke forsikring. Ringer inn til uff.. eller hvem det var og tegner per telefon. Et kvarter senere smeller det. Ble forresten skyldende 7kr i ansvarspremie.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Politiet kunne tatt de 2 vogntogene som lå bak meg,med ca like lite avstand som jeg hadde.

 

Som tungtrafikksjåfør skal man gjøre noe ganske alvorlig før

politiet gidder å bry seg. Når man tar CE lappen må man igjennom

holdningskurs så da skal man jo være mer ansvarlig i veien. :chairshot

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
En ting jeg lurer på:

Politiet som stoppet meg,er fra nabo-kommunen og jeg ble stoppet i min kommune.

Sto i brevet at jeg ble stoppet da og da i nabo-kommunen,men vi var godt inne i min kommune.

Spiller dette noe rolle?

 

Politimenn har politimyndighet i kongeriket Norge, så det spiller ingen rolle hvor du ble stoppet.

What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår