Gå til innhold

Motoren bare slukker!! Hjelp!

Ranger emnet


Marianne89

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hørtes veldig ut som tomgangs regulatorn som ikke er i orden om du må holde gassen. gasspjeldbryteren er jo tydeligvis i orden om turtallet synker og den kveles. den sier jo i fra om bilen står på tomgang eller om du gir gass og bilen er i fart. om det er den så trenger det ikke å bli så dyrt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes veldig ut som tomgangs regulatorn som ikke er i orden om du må holde gassen. gasspjeldbryteren er jo tydeligvis i orden om turtallet synker og den kveles. den sier jo i fra om bilen står på tomgang eller om du gir gass og bilen er i fart. om det er den så trenger det ikke å bli så dyrt ;)

 

Å, det ble jeg glad for å høre :D

Men den lekkasjen er jeg litt mer bekymra for :S

Kan en sånn feil føre til at det blir oljelekasje en plass om jeg tvinger bilen til å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det ble jeg glad for å høre :D

Men den lekkasjen er jeg litt mer bekymra for :S

Kan en sånn feil føre til at det blir oljelekasje en plass om jeg tvinger bilen til å gå?

 

nope, nix, na'ah, ne, nei, zero;) ikke mulig! tror nok du burde bekymre deg uansett! Oljer renner ikke ut sånn helt uten videre.,

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kødd med tomgangs regulatoren kan ikke føre til en oljelekasje, det er elektronisk feil ikke mekanisk. den olje lekasjen kan være hva som helst siden du ikke sier noe om hvor den kom i fra. så den kan være alt i fra en fillesak til noe veldig alvorlig.

 

Hmmm! Har ikke noen lokasjon på hvor den kommer fra nei. De på verkstedet finner vel ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er passaten friskmeldt :)

Var en haug med feilkoder på den som de sletta, og etter det så oppførte bilen seg normalt :)

 

Men det som er overraskendes. Motoren går MYE bedre.

På kickdown tar den ivei så kraftig at dekka spinner, hehe!!

Og basskassa basser som et helvete nå, og jeg kan spille på høyt volum uten at høytalerne skurrer.

 

Kostnad: 749 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår