Gå til innhold

Omega C20SE-C20XE Turbo Banebilprosjekt.

Ranger emnet


pettersenroar

Anbefalte innlegg

  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe skjønte den du.. har hatt bilen på veien i helga å er meget fornøyd. den stoppet en gang men det var bare ledningen som hadde hoppet av coiln :) var en supra som prøvde å kjøre fra meg men jeg holdt den hehe uten at jeg vet hva den har under panstret da :)

kjørte fra en 740 turbo benket 260:) ikke det at jeg tror jeg har mere hester en 220 + -...men jeg kjørte da fra den :) filming ble det desværre ikke men skal prøve å få til noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
r25 var det jeg trodde.. men jeg vurdere sterkt å sette in en getrag 265. men må finne adapterplate/sveisebrakett som jeg kan sveise på mitt clutch hus og så må jeg finne meg en clutch som passer på mitt svinghjul huff huff..

 

kan girkassen fra en opel 2.4-3.0 rekkesekser passe på min 20se??

 

 

Skjønner egentlig ikke va du skal me det, ombygge å stresse, de girkassene tåler mye juling! .. men man må jo ha clutch som tåler det oxo da:)

 

Er ikke helt 100% sikker på det altså, kan høre me min bror en dag. han er opelfanatiker så det synger:P

Opel Omega A C20LET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke getrag med det første. skal på skrapen og hente meg en ny kasse så jeg kommer meg på acr om 14 dager:) hadde vert kjekt å vite om en 6er kasse passer for jeg vet at det står en med 6er og man gir :)

 

her er den nye tenningslåsen min + bensintrykksklokken

DSC01096.jpg

DSC01095.jpg

 

den som leter finner.....rust :(

DSC01098.jpg

 

vurderer å skru fast høytalerne til acr

DSC01097.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår