pettersenroar Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Har du noen bilder fra montering og slikt ?? har ingen bilder fra monteringen.. blei så ivrig at jeg glemte kameraet men har bilder av færdig montert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 er 2 bolter mer på svinghulet på calibra mener jeg å huske:) Hiv ut noen bilder da:D å gjerne film, å hvis du skal, ikke lag en kjedelig film inne i bilen bare da:P Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 her har fastnøkkelen kommet inn i turboen flyttet coiln til andre siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 jeg tengte ikke på å bytte svinghjul.. tenkte mest på om splinsen passer overens og om di er like store i diameter.. er c20let clutchen større i diam kan den sikkert dreies ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 kompressorhjulet til turboen får kansje nytt denne uka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 nå først er nytt kompressorhjul på tur i posten :( får bare håpe det kommer før 30 april da skal det lages film av bilen og den skal testes for det den er god for :). har fått bjynt på di nye alurøra fra turbo til innsug.. har fått ferdig mellom innsug og intercooler, det skal nå høyglanspoleres. mangler noen 90 graders bøyer for å fullføre det andre røret men det kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 naice:) Men du skal vel sette intercooleren foran radiatoren da?:P Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 jepp intercooler er forran radiator. dro den ut på tørrasfalt i dag i 2 gir :) på o.7 bars trykk.. skal ha minst 1 bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 testa bilen mere i dag:) 1-2 og bjynnelsen av 3 gir spinner den ut :):) og bare på 0.9 bar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 ikke galt:D gleder meg til filmen:D hehe Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 tror jeg må ha meg nye dempere og senkesett, bilen steiler jo når man drar på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 hehe, ja jeg er å på utkikk etter det til min, men er faen med dyrt:S si ifra hvis du kommer over noe greit:P Vet de har på bs bildeler og parts and retards, men ikke justerbart da. Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 fikk nytt kompressorhjul på lørdag og ny oljetetning til turboen:) ble litt forskjell ja.. bs bildeler er heelt bortkastet å kjøpe fra da kan man like greit reise til tyskland å handle for det er så sinnsykt lang leveringstid fra dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Tøft prosjekt.. Morro å lese om "lavbudsjetts" prosjekter der du gjør alt selv.. Skal følge med her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 hehe vel det ble nå ikke så lavt budsjett som jeg hadde planlagt men men resultatet ble iallefall bra syns nå jeg :) her er noen bilder.. nytt og gammelt kompressorhjul finvær :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg