knut ertsaas nilsen Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Hei, jeg så denne juvelen i melhus sentrum for noen måner siden, 0 rust så langt jeg kunne se, pen i lakken og den hadde gådd 160 000km, jeg ble gira på den bilen og søkte opp reg. nr og fant ut at en gammel bjarne wist anstatt eide bilen(en gammel kar). Bilen var eu ok til 2011. Jeg fann ut at jeg skal ringe til eieren nå ute på nyåret, og høre om evt. salg :D Og et spørsmål, hvilken årsmod. kan det være? Og jeg har planerne klar(hvis jeg får kjøpe den da): Utvendig GT leppe, eller nyfangere med leppe. 78 mod. lykter, GT grill med to lys(Lakkert svart matt). gule tåkelys(kun med ny fangere) BBS RS 8x16 fram og 8,5x16 bak, felgenes sentrum i bilens farge. hvite blinklys fram og bak senkesett med senkeskåler forran. Tak stativ i rett årgang, crome. Innvendig Gt innstrument, R-sport ratt og dashbord teppe fra ipd. PS. dette er bare drømmer som svirrer rundt i hode mitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-jacobsen- Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Ikke skru for mye på den hvis du får kjøpe den, sier jeg bare. Men planene høres ikke dumme ut de :) Siter 1990 Volvo 740 f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 har du skiltnummeret a? Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 har du skiltnummeret a? er vel mest sannsynelig han som har tatt bildet når han så bilen, å valgte å sensurere det når han la det ut på nett:P Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Er jo bare å gå på mekonomen.no å skrive inn reg.nr, da får du fram modell osv.. Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=bjarne+wist+&x=0&y=0 :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut ertsaas nilsen Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Ikke skru for mye på den hvis du får kjøpe den, sier jeg bare. Men planene høres ikke dumme ut de :) Bilsen skal holdes stilren og tidsriktig, men ingen modefiseringer d ikke går ant å gjøre org. igjenn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut ertsaas nilsen Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 er vel mest sannsynelig han som har tatt bildet når han så bilen, å valgte å sensurere det når han la det ut på nett:P Grunnen til at jeg sensurerte bilde kan dere tenke dere til selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut ertsaas nilsen Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=bjarne+wist+&x=0&y=0 :) haha:P han heter ikke bjarne wist, det er det tidligere navnet på volvo forhandleren i trondheim det. Jeg har fult navn og min bestefar kjenner til karn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Millhouse: Ser du har en 244 "rat"...bilde? :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-jacobsen- Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Bilsen skal holdes stilren og tidsriktig, men ingen modefiseringer d ikke går ant å gjøre org. igjenn ;) Godt å høre :) Siter 1990 Volvo 740 f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg